הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ברגע שהם שלפו מולי אקדח, קפאתי על מקומי"
תופעת אירועי השוד האגרסיביים במיוחד באזורי מגורים בדרום קליפורניה הפכה לעניין בשגרה ובימים האחרונים הצטרפה לוריין אליין מנורת' הוליווד לשורת הסטטיסטיקה כאשר באותו הלילה נרשם מקרה דומה גם בשרמן אוקס. תקריות קשות יותר דווחו בחודש שעבר במחוזות ריבר סייד וסן ברנרדינו שם אוימו ונכפתו בני משפחה ובהם ילדים, על ידי רעולי פנים חמושים

גל הפריצות האלימות שמכה לאחרונה בדרום קליפורניה לא פסח גם על כוכבת פלייבוי שנפלה קורבן לשוד מבעית במיוחד לפני מספר ימים, כאשר שבה לביתה בנורת' הוליווד, סמוך לשעה 11:45 בלילה ונתקלה בשלושה חמושים רעולי פנים.

על פי דיווחי משטרת לוס אנג'לס, לוריין אליין המתגוררת ברחוב FAIR AVENUE הופתעה לגלות את דלת הבית פתוחה. כשנכנסה פנימה, מצאה לתדהמתה את הפורצים בחדר השינה שלה. הם מיד כיוונו את כלי נשקם לעברה ודרשו ממנה לפתוח את הכספת שברשותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוריין אליין. צילום: אינסטגרם

"ברגע שהם שלפו מולי אקדח, קפאתי על מקומי. מיד לאחר מכן, הרמתי ידיים, נצמדתי לקיר וירדתי על ברכי", סיפרה כוכבת הפלייבוי לכלי התקשורת, "הצלחתי לראות את פרצופו של אחד מהם, הייתי בטוחה שהם עומדים להרוג אותי".

לדבריה, מיד לאחר מכן, הם כפתו את ידיה ורגליה באמצעות רצועה לכלבים וקשרו אותה לשידה בחדרה.

עוד הוסיפה כי הם ציוו עליה לשבת ברצפה בזמן שהמשיכו לסרוק אחר תכולת הבית. בסופו של דבר הם נמלטו עם מספר פריטים ובתוכם, מזומן בשווי 30 אלף דולר וארנקה של אליין.

לאחר נטישתם של הפורצים שהותירו את פנים הבית הפוך לגמרי, היא הצליחה להשתחרר ולהזעיק עזרה. בשלב זה המשטרה עדיין לא הצליחה לעלות על זהותם של החשודים והחקירה בעיצומה.

 

ההריסות בבית לאחר הפריצה לביתה של לוריין אליין

זהו אינו מקרה היחיד של פריצה אלימה שאירע באזור ואלי לוס אנג'לס באותו לילה. תקרית דומה התרחשה מספר שעות קודם לכן בשד' טיירון (Tyrone) בשכונת שרמן אוקס, כאשר קבוצת צעירים הופתעה על ידי רעולי פנים חמושים שחדרו לבית בו שהו, ואזקו אותם באזיקונים.

הפורצים נמלטו מהמקום עם שלל שכלל מזומן ותכשיטים. לאחר מכן, אחד מהצעירים הצליח להשתחרר מהאזיקון, וביקש משכן להזעיק את המשטרה.

החשודים נמלטו מזירת האירוע באמצעות מכונית שהמתינה להם מחוץ לבית, וכעת החקירה מתמקדת כעת באיתור מצלמות אבטחה מהבתים הסמוכים שאולי תיעדו את כלי הרכב ואת מספר לוחית הרישוי. בשלב זה, לא נמסר תיאורם של החשודים, שככל הנראה כיסו את פניהם במהלך השוד.

בנוסף, המשטרה עדיין לא הצליחה לקבוע האם יש קשר בין שני האירועים.

 

כוחות שיטור רבים הוזעקו לבית בשרמן אוקס בו אירעה הפריצה (צילום: איי. בי. סי. 7)

כאמור, אזור דרום קליפורניה חווה לאחרונה מקרי פריצות באיומי כלי נשק, שלוש מהן אף מחרידות ביותר.

באירוע קשה ואלים במיוחד שהתרחש בחודש שעבר ברנצ'ו קוקמנגה, משפחה עם ילדים קטנים ישבה מחוץ לבית כאשר שלושה חמושים שפניהם מכוסות הסתערו לעברם וריססו אותם, כולל הילדים, בספריי פלפל.

מיד לאחר מכן, קשרו ואזקו השלושה את בני המשפחה באזיקוני פלסטיק ובאמצעות הפעלת אלימות, כפו על אחד מהם להוביל אותם לכספת הבית.

 

צילום מהפריצה לבית ברנצ'ו קוקמנגה כפי שתועדה במצלמות האבטחה

"חווינו את אחד הלילות המחרידים בחיינו", סיפר בעל הבית, מייק חאפז. "למרות שמילאנו אחר מבוקשם, הם היכו אותי מספר פעמים בראשי באמצעות הנשק".

לדבריו בזמן שהוא ומשפחתו היו קשורים, אחד השודדים הצביע לעברם וצעק "אולי כדאי שנהרוג את כולם"

לאחר מכן הם נטשו את הבית עם הרכוש הגנוב. "אמנם הם הצליחו לברוח עם פריטים בעלי ערך, אך הדבר הכי משמעותי שנגנב מאיתנו הוא תחושת הביטחון האישי שאבדה לנו בביתנו", אמר חאפז בכאב.

 

החשוד ג'פרי תומפסון. צילום: משטרת מחוז סן ברנרדינו

אב המשפחה מספר כי הם נותרו עם תחושת טראומה קשה המלווה בלילות רבים ללא שינה. הוא הוסיף כי בנו בן ה-10 חושש להסתובב במרחבי הבית לבדו ובתו הקטנה לא ישנה מאז בחדרה.

"זה גורם לך להרגיש פגוע וזועם, כאבא, תפקידי העיקרי הוא להגן על משפחתי, ובאותו הרגע, הרגשתי שכשלתי בכך".

חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את אחד החשודים במעורבות במקרים, ג'פרי תומפסון בן ה-28. הוא נעצר על רקע אחר, מוקדם יותר בנבאדה, בחשד לנשיאת כלי נשק שלא כחוק.

כאשר החוקרים מצאו ראיות אשר קישרו אותו לפריצות האלימות, הם הגיעו לנבאדה, שם סרקו את מכוניתו וגילו ראיות נוספות לאותם מקרים.

שני החשודים האחרים עדיין לא זוהו ולדברי נציגי המשטרה,מלאכת איתורם נמשכת גם בימים אלו. "הם מוגדרים חמושים ומסוכנים", מסרו בהודעתם.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE