הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביקור בזק: סגן הנשיא הגיע לקליפורניה
אחרי מספר אירועי התרמה, סגן הנשיא מייק פנס ואשתו יסיירו מחר במתקן מחקר של סוכנות החלל נאס"א, ואליהם יצטרף גם מנהל הארגון. לאחר מכן ינאם בפני כ-200 עובדי נאס"א בעמק הסיליקון

סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, נחת מוקדם יותר היום (רביעי) בדרום קליפורניה לרגל ביקור בן יומיים במדינה, במסגרתו יערוך מספר אירועי התרמה ואף יסייר במתקן של סוכנות החלל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פנס ואשתו קרן עם הנחיתה במחוז אורנג', מוקדם יותר היום (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

פנס נחת בנמל התעופה ג'ון וויין במחוז אורנג' ומיד נסע להנטינגטון ביץ', שם סעד עם תורמי הענק של המפלגה הרפובליקנית. לאחר מכן, סגן הנשיא המשיך צפונה לכיוון מונטריי, שם הוזמן לקבלת פנים תחת הסיסמה "הניצחון לטראמפ".

בשעות הערב הוא ישוב למטוסו, "אייר פורס 2", וימשיך צפונה לכיוון עמק הסיליקון. מחר יצטרף אליו ג'ים בריידנסטין, מנהל סוכנות החלל האמריקאית נאס"א, וביחד עם יסיירו במרכז המחקר איימס במחוז סנטה קלרה.

 

פנס בביקור במטה סוכנות החל ביוסטון בשנה שעברה (צילום: נאס"א)

 

מטרת הביקור בחטיבת המחקר של נאס"א היא להציג לפחות חלק מהתוכניות של סוכנות החלל עבור חידוש הטיסות המאוישות לירח ב-2024. פנס יסייר במתקן שבו החללית החדשה תיבנה, ולאחר מכן ינאם בפני כ-200 מעובדי המקום. לקראת שעות הצהריים הוא יעלה שוב על מטוסו ויחזור לוושינגטון די. סי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE