הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תלמיד בן 16 פתח בירי לעבר חבריו לכיתה במחוז לוס אנג'לס: שניים נהרגו
נקבע מותם של בת 16 ובן 15 שנורו למוות הבוקר בתיכון בסנטה קלריטה על ידי נער שהיום ציין את יום הולדתו. לאחר חיפושים נרחבים הוא אותר פצוע לאחר שירה בעצמו. הוא כרגע מאושפז בבית החולים במצב קשה. שני פצועים נוספים פונו במצב קריטי

תלמידה בת 16 ותלמיד בן 15 נהרגו ועוד 3 נפצעו כתוצאה מאירוע ירי שהתרחש סמוך לשעה 7:30 בבוקר, בתיכון בעיר סנטה קלריטה שבצפון מחוז לוס אנג'לס. כוחות משטרה הוזעקו לתיכון SAUGHS הנמצא על רחוב סנטוריון ווי, והטילו סגר על כל מוסדות החינוך באזור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תלמידים מפוחדים עם הוריהם, הבוקר בסנטה קלריטה. צילום: AP

לפחות 6 תלמידים נפגעו כתוצאה מהירי. כוחות ההצלה הגיעו למקום סמוך לשעה 7:40 בבוקר והגישו להם טיפול ראשוני. הם פונו לבית החולים כאשר שלושה הוגדרו במצב קריטי. מאוחר יותר נמסר על מותם של שניים מהם. הפצוע השלישי עדיין נאבק על חייו.

לדברי אלכס וילנובה, שריף מחוז לוס אנג'לס, היורה הוא תלמיד אשר היום ציין את יום הולדתו ה-16 ובחר לעשות זאת באופן מזעזע על ידי ירי לעבר שאר התלמידים בכיתה. תחילה, הוא תואר כגבר בעל חזות אסייתית לבוש שחור אך לא נמסרו פרטים לגבי זהותו. במשך שעות ארוכות התנהל מצוד אחריו כאשר המשטרה הפצירה מתושבי המקום להמנע מלהגיע לזירת האירוע ולנעול את דלתות בתיהם.

עוד הוסיף כי המשטרה בודקת מידע לפיו היורה הודיע ברשתות החברתיות על כוונתו לבצע ירי המוני בבית הספר.

 

זירת האירוע הבוקר. צילום: סוכנויות הידיעות

בתום חיפושים שארכו כשעתיים, אותר החשוד לאחר שירה בעצמו והוא כעת מאושפז בבית החולים. מצבו מוגדר קשה.

תלמידים שהיו במקום בעת האירוע סיפרו לכלי התקשורת על המהומה שהתרחשה ברגעי האימה הראשונים.

"שמענו יריות פוגעות בחומה בסמוך למקום שעמדנו, והתחלנו לרוץ מהר ככל שיכולנו. ראינו עוד מאות תלמידים לידנו עושים את אותו הדבר", סיפר אחד התלמידים לכלי התקשורת.

 

 

אחרים הוסיפו כי הסתתרו בכיתות בזמן שהוריהם התקשרו ועדכנו אותם כי הם בדרכם לבית הספר.

"הבת שלי שלחה לי הודעה בטלפון וסיפרה לי שהיא מתחבאת בארון כי היא פוחדת למות", אמרה אימה של אחת התלמידות שגם כתבה לה "אמא, אני מפחדת כל כך, אוהבת אתכם, בבקשה תגיעי, בבקשה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE