הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מומחים לאבטחת מידע מזהירים: הימנעו מעמדות הטענה לטלפונים ניידים
"ברגע שמחברים את המכשיר לעמדה, האקרים עלולים לקבל גישה לכל תוכנו, לרבות כרטיסי אשראי וסיסמאות", הסבירו במשרד התובע של לוס אנג'לס והמליצו לציבור לעשות שימוש במטענים "רגילים" המתחברים לשקע חשמלי

בעוד שבועיים בדיוק יחול חג ההודיה בארצות הברית אשר מהווה יריית הפתיחה של עונת התיירות העמוסה של החורף, שתסתיים רק בתחילת חודש ינואר. עשרות מיליונים ימלאו את נמלי התעופה הגדולים ברחבי המדינה, ובעקבות כך משרד התובע המחוזי בלוס אנג'לס החליט לפרסם אזהרה חריגה: הימנעו משימוש בעמדות הטענה לטלפונים ניידים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לוק סיסאק, סגן התובע של המחוז, הסביר שהאקרים רבים מכניסים תוכנות זדוניות לעמדות הטענה שהוצבו במקומות ציבוריים מרכזיים, לרבות נמלי תעופה ומרכזי קניות.

"ברגע שמחברים את המכשיר, מספרים דברים יכולים לקרות: ניטור של הטלפון בזמן אמת, הורדה של כל תוכן הטלפון אל שרת חיצוני ולפעמים אפילו לבצע 'שיבוט' מלא של המכשיר", הוא אמר והסביר שברגע שזה קורה, לאותם האקרים יש גישה למידע האישי של בעל הטלפון, בין אם מדובר בסיסמאות או באמעצי תשלום.

"לפעמים ההאקרים משתמשים בזה באופן אישי, אך לעיתים קרובות הם מוכרים את המידע בשוק השחור. כל דבר שבעצם זמין בטלפון שלכם יהיה בידי גורם זר", אמר סגן התובע המחוזי. עוד הסביר סיסאק כי הוא ממליץ לנוסעים שבכל זאת רוצים להטעין את המכשירים הניידים לעשות זאת באמצעות שקע חשמלי רגיל, ולא בעמדות ההטענה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE