הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא נעבור לסדר היום על אירועים מסוג זה": תושב ניו יורק נעצר לאחר שהשליך ביצים על יהודים
למרות שרבים אמרו שמדובר ב"מעשי קונדס של ילדים", ב-NYPD החליטו להתייחס במלוא הרצינות, וכתב אישום חמור יוגש כנגד הצעיר. לפי החשד, אחרי שזרק ביצים על אישה יהודייה וילדיה, הוא המשיך במעשיו גם בבית כנסת בברוקלין

על רקע העלייה המשמעותית בכמות פשעי השנאה נגד יהודים בניו יורק, המשטרה בעיר הודיעה הבוקר (חמישי) כי עצרה צעיר בחשד למעורבות בלפחות שתיים מהתקריות שבהן ביצים נזרקו לעבר יהודים שהלכו ברחובות ברוקלין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זריקת הביצים על האישה שהלכה ברחובות ברוקלין, ביום שבת האחרון (צילום: מחלקת פשעי השנאה במשטרת ניו יורק)

 

החשוד הוא מוהיב הוקה בן ה-18, והוא צפוי לעמוד לדין פשע השנאה שכלל תקיפה, הטרדה, והטרדה בנסיבות מחמירות. לפי החשד, ביום שבת האחרון, הוקה ומספר נערים נוספים ארבו לאישה שהלכה ביחד עם ילדיה בשכונות בורו פארק ברובע, ובשלב מסוים הם זרקו לעברם ביצים. כמה שעות לאחר מכן, לקראת יציאת השבת, הוקה שוב חיפש לפגוע ביהודים, והפעם זרק ביצים על בית כנסת בשכונה. 

תיעוד האירועים הללו פורסמו ברשתות החברתיות, והיו מי שטענו כי מדובר במעשי קונדס תמימים ולא בפשעים חמורים נגד יהודים, אך במשטרת ניו יורק דחו את הטענות על הסף: "לאחר הדיווח על המקרים, התיק הועבר באופן מיידי למחלקת פשעי השנאה של ה-NYPD, דבר שמעיד על הרצינות שבה אנו מתייחסים לגל האלימות", אמרו במשטרה. 

מוקדם יותר היום, עם ההודעה על מעצרו של הוקה, ב-NYPD הוסיפו: "לא נעבור לסדר היום על אירועים מסוג זה או כל אירוע דומה אחר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE