הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד ל-DUI: נהג הסעות תלמידים איבד את השליטה על כלי הרכב
למרבה המזל, אף אחד מעשרת התלמידים הצעירים שנכחו באוטובוס לא נפצע, אך במשטרה הבינו מהר מאוד שהנהג בן ה-20 נמצא תחת השפעה כלשהי. "עלינו להתייחס במלוא הרצינות", אמרו במשרד השריף במערב פורטלנד

נהג הסעות תלמידים מאזור פורטלנד (אורגון) נעצר אתמול (רביעי) לאחר שככל הנראה היה תחת השפעת סמים כאשר איבד את השליטה על כל רכב כש-10 צעירים ישבו בו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעצרו של הנהג בן ה-20 (צילום: משרד השריף של מחוז וושינגטון)

 

למרבה המזל, איש לא נפצע באירוע, שהתרחש בסביבות השעה 8:00 בבוקר במחוז וושינגטון במערב העיר. כאשר שוטרי משרד השריף הגיעו לזירת התאונה, הם הבחינו בנהג - ג'ונתן גייטס בן ה-20 - כשהוא "בקושי מצליח להשלים משפט קצר". כאמור, הוא נעצר וצפוי לעמוד לדין, הן בשל נהיגה תחת השפעת סמים (DUI) והן בשל כך שסיכן את חייהם של התלמידים.

"עלינו להתייחס במלוא הרצינות לאירועים מסוג זה, בייחוד כאשר מעורבים בהם ילדים בני 10 עד 16", אמר דני דה-פייטרו ממשרד השריף, והוסיף כי לאלכוהול לא היה משקל בתאונה. עם זאת, לא ברור באיזה סם מדובר. גייטס הוצא לחופשה ללא תשלום עד תום ההליכים, ובמשרד החינוך פרסמו הודעה לפיה "בטיחותם של תלמידנו היא הדבר הכי חשוב. נבחן את המקרה ביחד עם משרד השריף ונקבל החלטה סופית לאחר שסיתיימו כל ההליכים המשפטיים". 

 

אוטובוס חלופי הוזעק למקום (צילום: משרד השריף של מחוז וושינגטון)

 

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון נעצרה נהגת הסעות תלמידים בחשד ששתתה לשוכרה לפני המשמרת. תלמיד בן 10 התקשר במהלך הנסיעה למוקד החירום המשטרתי ודיווח על כך שהיא חצתה 3 רמזורים אדומים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE