הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חדשני או לא מציאותי? יזם נדל"ן מקדם פרויקט שאפתני בלאס וגאס
תחילה סברו בחברה כי כבר בחודש הבא יתחילו בעבודות הבנייה, אולם למחלקת התכנון במחוז קלארק כלל לא הוגשו מסמכים בנידון. ולמרות זאת, בחברה מבטיחים כי ה"מיני-עיר" תזכה לאישורים הנדרשים ותיבנה מדרום לעיר החטאים

חברת Bleutech Park המבקשת להקים פרויקט נדל"ן גדול בלאס וגאס ביצעה השבוע התקדמות משמעותית לעבר התחלת הבנייה לאחר שרכשה שטח בגודל 210 אקר (כ-850 דונם) בדרום העיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדמיית ה"מיני-עיר" שבלוטק מנסה לקדם (צילום: Bluetech)

 

לפי החברה, ה"מיני עיר" שתיבנה תכלול טכנולוגיה והתייעלות אנרגטית מתקדמות ביותר. כעת, עם רכישת השטח בפינת השדרות לאס וגאס וקקטוס, היא תוכל "לקדם את מהפכת התשתיות הדיגיטלית בדרום נבדה", כך על פי הודעה שמסרה החברה.

מי שעומד מאחורי הפרויקט הוא לארי קנרלי, איש העסקים המתמחה בנדל"ן, ומי שעומד מאחורי חברות כגון American West Homes ו-Seven Valleys Realty.

 

 

למרות האופטימיות הרבה שהחברה מציגה, הרשויות המקומיות מגלות לא מעט סקפטיות בנוגע לפרויקט. כך למשל, החברה הבטיחה כי עבודות הבנייה יחלו עוד השנה, אך לפי דובר מחוז קלארק, טרם הוגשו מסמכים כלשהם למחלקת התכנון העירונית - צעד הכרחי בדרך לקבלת אישורי הבנייה.

 

הדמיית ה"מיני-עיר" שבלוטק מנסה לקדם (צילום: Bluetech)

 

בשיחה עם התקשורת המקומית בלאס וגאס, דובר החברה מסר את ההודעה הבאה: "ערכנו מספר פגישות עם אנשי מחלקת הבנייה והתכנון של מחוז קלארק, ובימים אלה אנו עומלים על מילוי הבקשות ושאר המסמכים שהתקבלו בתום אותן פגישות. בחודש הבא נגיש לאנשי המחוז את כל הטפסים לאחר שנתייעץ גם עם אנשי מקצוע, מהנדסים ואדריכלים". עוד הוסבר כי מועד התחלת הבנייה שתוכנן, דצמבר 2019, כנראה לא יהיה ריאלי, שכן מכירת השטח תתבצע באופן רשמי רק בינואר.

לפי התכנון של בלוטק, תושבי ה"מיני עיר" יוכלו להנות מקיימות עצמית, כלומר ללא צורך בתלות בחברות חשמל או מים. עם זאת, לא ברור כמה תעלה יחידת דיור במקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE