הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תאונת הדרכים הטרגית בלוס אנג'לס: בת שנתיים מתה מפצעיה
יומיים בלבד לאחר שאחותה בת ה-6 נהרגה בתאונת הדרכים, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה של הפעוטה. אם המשפחה, בת 31 שזהותה לא פורסמה, עדיין מאושפזת במצב קשה; חקירת התאונה נמשכת

אמש הלכה לעולמה פעוטה בת שנתיים שנפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים בצפון לוס אנג'לס שבה נהרגה אחותה בת ה-6, כך על פי המשטרה המקומית. מצבה של אם המשפחה, שנהגה במכונית ונמצאה בה ללא בגדים, מוסיף להיות קשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרכב עלה באש זמן קצר לאחר התאונה הקשה (צילום: איי. בי. סי. 7)

 

כזכור, התאונה הקשה התרחשה בבוקר יום שני בסטיבנסון ראנץ', בסמוך לסנטה קלריטה. מכונית הסובארו עלתה באש, אך עוברי אורח הצליחו לחלץ את האישה - תושבת בייקרספילד בת 31 - ושתי בנותיה. שלושתן פונו לבית החולים, אולם כבר באותו יום נקבע מותה של הילדה.

נסיבות התאונה עדיין נחקרות, אך עדי ראייה סיפרו כי ראו את המכונית דוהרת בכבישי האזור במהירות מופרזת. בשלב מסוים, הנהגת חצתה צומת ברמזור אדום, סטתה לנתיב הנגדי והתנגשה בעמוד תאורה בצדי הדרך.

החוקרים חושדים כי האישה הייתה תחת השפעת אלכוהול או סמים בעת התאונה, שכן היא נהגה בעירום מלא. מעבר לכך, שתי הבנות חולצו מהרכב כשהן "קשורות בחגורות בטיחות מאולתרות", כך על פי משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP).

במשטרה סירבו למסור פרטים נוספים על מצבה של האישה, שעדיין מאושפזת בבית החולים, ולא ברור אם היא צפויה להיעצר אם וכאשר תשוחרר מהמוסד הרפואי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE