הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מינסוטה: מטוס קל פגע בקווי מתח ונשאר תלוי בין שמים לארץ
בזכות התגובה המהירה של כוחות ההצלה, שהורו לנתק את זרם החשמל לאזור כולו, הטייס הצליח לשרוד את ההתרסקות, שנסיבותיה נחקרות ע"י ה-FAA ו-NTSB

מחזה נדיר התגלה מול עיניהם של הנהגים הרבים שעברו בכביש 169 במינסוטה במהלך סוף השבוע, וזאת לאחר שמטוס קל פגע בקווי חשמל ונשאר תלוי בין שמים לארץ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הטייס בן ה-65 חולץ לאחר שרשת החשמל כובתה (צילום: משרד השריף של מחוז סקוט)

 

בשלב זה עדיין לא ברור מה הוביל לתאונה המשונה, שכן מזג האוויר היה יחסית רגוע והתאונה התרחשה לאור יום. "דקות בודדות לפני השעה 4:00 אחר הצהריים, קיבלנו דיווחים ממספר נהגים על כלי הטיס", אמרו במשטרה בעיירה לואיוויל, הממוקמת כ-20 מייל (כ-35 ק"מ) דרום-מזרחית לעיר מיניאפוליס.

 

 

עם הגעתם לזירת האירוע, כוחות החירום הורו לחברת החשמל לנתק את הזרם מקווי המתח, ואז הם גילו כי הטייס - תומאס קוסקוביץ' בן ה-65 - לא רק שרד את התאונה, אלא יצא ממנה ללא פגע. הטייס, שהיה לבדו במטוס, חולץ ממנו בעזרת כבאית. "האירוע היה עלול להסתיים באסון. אנחנו שמחים מאוד שהטייס הצליח להימנע מפגיעה כלשהי", אמר לוק הנן, שריף המחוז.

 

זירת התאונה המשונה, במהלך סוף השבוע במינסוטה (צילום: משרד השריף של מחוז סקוט)

 

חוקרי רשות התעופה הפדרלית (FAA) והמועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה (NTSB) פתחו בחקירה, אך עדיין לא התבררו הנסיבות שהובילו לאירוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE