הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במהלך הבלאק פריידי: צעירים גנבו מסניף טרגט ופתחו באש
סניף הרשת בפרימונט שבקליפורניה נפתח כבר אמש, אך נסגר מוקדם מהצפוי לאחר שחמישה נערים גנבו מוצרי אלקטרוניקה באלפי דולרים. כאשר מאבטחים המקום ניסו לעצור אותם, הם ירו באוויר ונמלטו מהמקום

חמישה צעירים מצפון קליפורניה ניסו לנצל את הכאוס השורר בחנויות בתחילת הבלאק פריידי כדי לגנוב מוצרים באלפי דולרים מסניף של רשת טרגט, כך על פי המשטרה בעיר פרימונט שבמזרח מפרץ סן פרנסיסקו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף טרגט שבו התרחש האירוע (צילום: גוגל מפות)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:40 בלילה, דקות ספורות לפני סגירת הסניף בשד' פרימונט. הצעירים - נערים בני 17-19, ניסו לצאת מהחנות עם מוצרי האלקטרוניקה הרבים מבלי לשלם כאשר מאבטחי המקום ניסו לעצור אותם.

החשודים התנגדו והחלו להכות את המאבטחים, וכאשר מכונית המילוט הגיעה אחד מהם שלף אקדח וירה באוויר כמה פעמים. איש לא נפצע, אך בהלה גדולה נרשמה במקום, שכן לקוחות רבים סברו כי מדובר באירוע ירי המוני.

 

 

עדי ראייה סיפקו למשטרה מידע רב, לרבות לוחית הרישוי של המכונית והכיוון שאליו החמושים נסעו. התיאור הועבר ברשת הקשר ובתוך דקות הרכב אותר במרחק של מיילים בודדים מהסניף. אחד החשודים יצא מהרכב וניסה לברוח באופן רגלי, אך כל החמישה נעצרו בסופו של דבר. כל המוצרים הגנובים נמצאו ברכב, כמו גם האקדח שבו אחד מהם עשה שימוש מחוץ לסניף.

 

ניידת של משטרת פרימונט זיהתה את הרכב עם החשודים ועצרה את החמישה (צילום: משטרת פרימונט)

 

מרשת טרגט נמסר כי מאבטחי החנות הזעיקו את המשטרה עוד בטרם ניסו למנוע מהצעירים לצאת מהסניף, ומיד לאחר האירוע הוחלט לסגור את החנות. עם זאת, הסניף נפתח מוקדם הבוקר (בשעה 7:00) לאחר שהשוטרים אספו את כל הראיות מהזירה.

"המאבטחים פעלו כמצופה, ובמשך שעות רבות הם ישבו עם החוקרים כדי למסור את עדותם. בנוסף, מסרנו את כל צילומי האבטחה מתוך הסניף, החל מהגניבה עצמה וכלה בקטטה שאירעה בכניסה למקום, כדי לסייע בהעמדתם לדין של החשודים", נמסר מהרשת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE