הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דגימת שתן "מדבקת במיוחד" גרמה לפינוי בית קולנוע
למרות שעברו כבר יומיים מאז האירוע, עדיין לא ברור כיצד בדיוק אירעה הטעות במשלוח, שכן הדגימה הייתה אמורה להגיע למרפאה המרוחקת כ-70 ק"מ מהמקום. מנהל בית הקולנוע פונה לביה"ח לעבור בדיקות, אך שוחרר בהמשך הערב

בעיר הקטנה נורת' בנד שבמדינת וושינגטון אין יותר מדי אטרקציות או אתרי בילוי, ולכן רבים מהתושבים בוחרים לעשות את הדרך לסיאטל, הנמצאת במרחק של כ-40 דקות נסיעה. אלה שבכל זאת לא מעוניינים לעשות את הנסיעה יכולים לצאת לבית הקולנוע היחיד בעיר, אך טעות במשלוח גרמה לפינוי המקום בערב יום שישי האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות רבים, ביניהם מכבי האש והיחידה לסילוק חומרים מסוכנים, הוזעקו לבית הקולנוע בערב יום שישי (צילום: מכבי האש של נורת' בנד)

 

לפי כוחות הכיבוי המקומיים, חבילה שעליה נכתב "חומר מדבק במיוחד" נשלחה לבית הקולנוע. העובדים ההמומים לא ידעו כיצד להגיב למשלוח המשונה והחליטו לערב את הרשויות בשל החשש כי מדובר בחומר מסוכן.

כוחות רבים הגיעו למקום ופינו את בית הקולנוע מיושביו, כמו גם את הרחובות הסמוכים. מנהל בית הקולנוע, זה שחתם על החבילה, פונה לבית החולים כדי שיעבור מספר בדיקות לוודא שלא נדבק בחיידק כלשהו.

 

בית הקולנוע היחיד בנורת' בנד (צילום: ויקיקומונס)

 

כשעתיים לאחר סגירת המקום, התברר כי מדובר בדגימת שתן, והיחידה לסילוק חומרים מסוכנים פינתה את החבילה. למחרת, הנהלת בית הקולנוע פרמסה הודעה בפייסבוק: "הכל בסדר גמור, תודה לכל מי שדאג לצוות העובדים. לא הייתה סכנה כלשהי, והקרנת 'לשבר את הקרח 2' תתקיים כמתכונן".

חקירת המשטרה המקומית העלתה כי הדגימה הייתה אמורה להגיע למרפאה רפואית בעיר טקומה, המרוחקת כ-45 מייל (כ-70 ק"מ) מבית הקולנוע. לא ברור כיצד אירעה הטעות או איזה חברת משלוחים עומדת מאחורי הבהלה הקלה שהטעות גרמה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE