הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיסה בפלורידה ביצעה נחיתת חירום בשל אירוע רפואי, הנוסעת הודתה שרק רצתה לשדרג מושב
עם ההמראה לכיוון מיאמי, האישה אמרה לצוות המטוס שהיא מתקשה לנשום, והקברניט החליט לשוב לפנסקולה ולהזעיק את כוחות החירום. כאשר פרמדיקים הגיעו למטוס, היא סיפרה שבסך הכל רצתה לעבור למושב מרווח יותר. היא סירבה לרדת מהמטוס, והמשטרה המקומית עצרה אותה

תושבת פלורידה שטסה בשבוע שעבר התלוננה בפני צוות הדיילים על כך שהיא חשה ברע, אך לאחר שבוצעה נחיתת חירום היא הודתה בפני הפרמדיקים שבדתה את הסיפור במטרה שתועבר למושב רחב יותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

האירוע המשונה התרחש ביום שישי האחרון בטיסת אמריקן איגל (חברת בת של אמריקן איירליינס) מהעיר פנסקולה (צפון-מערב פלורידה) למיאמי. לפי המשטרה המקומית בפנסקולה, הטייס פעל לפי החוק ולפי נהלי החברה כאשר החליט לבצע נחיתת חירום בשל מה שסבר כמקרה חירום רפואי.

"היא אמרה שהיא מתקשה לנשום כמה דקות לאחר ההמראה", הסביר מייק ווד מהמשטרה המקומית. כאמור, כאשר כוחות ההצלה הגיעו למטוס היא הסבירה כי רק רצתה לעבור למושב גדול יותר לטיסה הקצרצרה. בשלב זה, קברניט המטוס החליט להזעיק את המשטרה והורה לאישה לרדת מהמטוס באופן מיידי, אך זו סירבה. בשל כך, הטייס הורה לפנות את כלי הטיס מכלל יושביו, ולבסוף האישה השתכנעה לרדת ממנו בכוחות עצמה. המשטרה עצרה את האישה, ששמה לא פורסם, בעזרת "חוק בייקר" המאפשר לעצור בני אדם שעלולים לסכן את עצמם או אחרים.

"טיסת אמריקן איגל 3508 שבה לפנסקולה אחרי שנוסעת התלוננה על בעיה רפואית. הטיסה המריאה בשעה 5:43 בבוקר ונחתה בשדה שוב בשעה 6:26 בבוקר. אחרי הורדת הנוסעים והעלאתם מחדש, הטיסה המריאה ליעדה בשעה 7:41 בבוקר", אמרו באמריקן איירליינס.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE