הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'הפיכה של יהודים': הכומר האנטישמי טוען - ''הם עומדים מאחורי ניסיון הדחת הנשיא''
רצח קנדי, פרשת אפשטיין, וגם סוכני מוסד שהשתלטו על הטלוויזיה האמריקנית - כולם חלק מקנוניה יהודית. כך הצליח כומר אוונגליסטי מטקסס לעורר סערה. הכומר בעל השורשים היהודיים מייקל בראון "עלינו להתפלל למענו". ארגונים יהודיים מיהרו לגנות

'הפיכה יהודית' כך הגדיר הכומר ריק ווילס את תהליך ההדחה כנגד הנשיא דונאלד טראמפ. ווילס בן ה-64 הזהיר כי "היהודים הם עם של רמאים אשר יעשו כל שיצטרכו כדי להשיג את המטרות הפוליטיות שלהם".

אין זו הפעם הראשונה שווילס מעורר סערה. הכומר יליד פלורידה שהחל את הקריירה ב-ESPN וב-CBS, החל להנחות בשנים האחרונות תכנית רשת פופולרית המיועדת לקהל הנוצרי בשם "חדשות אמיתיות''.

הוא ידוע כמי שמספק חדשות לבקרים הצהרות שערורייתיות וקונספירטיביות. את הנשיא לשעבר ברק אובמה הוא כינה "שטן מהגיהנום", את הטבח בלאס וגאס בשנת 2017 האשים ב"קבוצות של הומואים ולסביות" ואת המאפיה היהודית וממשלת ישראל האשים באחריות להתנקשות בחיי הנשיא ג'ון פ. קנדי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ווילס באולפן החדשות (צילום: Trunews)

השבוע בתכניתו המשודרת מטקסס הציב לעצמו ווילס רף חדש.

"זו הדרך בה היהודים עובדים. הם רמאים, הם מתכננים והם משקרים. תהליך ההדחה הינו חלק מקנוניה יהודית ולעם האמריקני כדאי להתעורר.יכול להיות שהנשיא יהיה בבית המשפט לפני חג המולד ואנו נהיה בעיצומה של מלחמה אזרחים. זו הפיכה יהודית להפלת נשיא ארה"ב, הקנוניה היהודית השתלטתה. כנסיית ישו היא הבאה בתור! הם באים עבורכם. ומה קורה כאשר יהודים משתלטים על מדינה?. הם הורגים מיליוני נוצרים".

ווילס גם התייחס לפרשת ג'פרי אפשטיין אותו כינה סוכן מוסד, והמשיך לטעון כי "ה-FBI, בית המשפט העליון, והתקשורת מושחתים מכיוון שעזבנו את האל הכל יכול ואפשרו למספר יהודים וסוכני מוסד העוסקים בכשפים, ובקבלה להשתלט על ארה"ב".

 

אולפן החדשות ממנו משדר ווילס (צילום: Trunews)

ערב הבחירות לקונגרס בשנת 2018 טען ווילס כי אם הדמוקרטים ינצחו בבחירות "עשרות אלפי נוצרים ייהרגו". בינתיים יו-טיוב וטווטיר השעו את חשבון ערוץ החדשות שלו Trunews.

הכומר בעל השורשים היהודים דוקטור מייקל בראון קורא לכנסיה לכפר על התבטאויות אלה.

"אני מזועזע. עלינו לצאת לקרב רוחני באמצעות תפילה. ווילס הוא אוונגליסט אשר עמדותיו החברתיות עומדות בהרמוניה עם שלנו אך הוא מעוות את הבשורה לחלוטין ויוצר שם רע מאד לישו בעיני רבים בקהילה היהודית".

ווילס עצמו סירב להתנצל או לחזור בו מדבריו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE