הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וונדרוומן 1984: הסרט שחיכו לו מאז שגילו את גל גדות
השחקנית שהצליחה ובגדול בהוליווד חוזרת להמשך שיחזיר אותנו אחורה אל שנות ה80 ויחזיר דמות שממש לא היינו מצפים לראות שוב על המסך

עברה שנה שלמה מאז שהסתיימה לה ההפקה של וונדרוומן 1984, וסוף סוף יצא הטריילר. בזמן בשהצילומים בקומיקון 2018 הראו את גל גדות כגיבורת על שנלחמת בפשע בקניון, קטע הצילום שגדות והבימאית פאטי ג'נקינס הביאו לקומיקון ברזיל ביום ראשון, נתנו הצצה ברורה יותר למה לצפות, כשהסרט יגיע לאקרנים ב-2020.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גל גדות. גיבורת על והפעם בשנות ה-80. (צילום: רויטרס).

 

הסרט מאוד מתכתב עם שנות ה-80 ומצליח לשקף את קסם התקופה בה הכל היה מוגזם. תמצאו שם כריות כתפיים, שיער מנופח ואפילו קניון גדול, כי כמו שרואים בסידרה "דברים מוזרים", אין מה שיותר צועק שנות ה-80 מאשר קניון. 

אבל אולי חשוב מכל, גל גדות שוב יחד עם כריס פיין, למרות שלא ממש מסבירים לנו איך זה ייתכן. מקבלים גם הצצה ראשונה ליחסים של קריסטן וויג עם דיאנה (וונדרוומן) לפני שהיא הופכת להיות הנבלית צ'יטה.

מדובר ברצף סרטי פעולה בהם יש צילומים מרהיבים, וונדרוומן 1984, מחזיר שוב את כמעט כל מה שעשה את הסרט הראשון בסדרה, מיוחד. ומחזיר אותנו אל אחד מהעשורים הבלתי נשכחים!

הדמות של כריס פיין, סטיב טרבור, חוזרת אל גדות ואל הסרט, למרות שהוא מת בסרט הראשון. קריסטן וויג גם מצטרפת אל הצוות כצ'יטה, בזמן שפדרו פסקל ישחק את 

דמות הנבל מקסוול לורד.

וונדרמן 1984: יוצא לאקרנים ב-5 ביוני, 2020.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE