הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זעזוע בניו יורק בעקבות רצח הסטודנטית המצטיינת בקמפוס היוקרתי
הצעירה בת ה-19 יצאה לטיול בשטח הקמפוס, שעד מהרה הפך לסצנת רצח אכזרית. ראש עיריית ניו יורק הגיב בזעם: "הדבר נוגד את רוחה של העיר ניו יורק". שני חשודים במעורבות במעשה נעצרו

טסה מייג'ורס בת ה-19 מווריג'ניה נרצחה ביום רביעי האחרון מדקירות סכין במהלך טיול-ערב בפארק מורנינג סייד הייטס שבצפון מנהטן.

הטיול שנערך בשטח הקמפוס של אוניברסיטת קולומביה קיבל תפנית טראגית כאשר כפי שחוקרים סבורים עתה נשדדה הסטודנטית המצטיינת באיומי סכין.

בשלב מסוים יתכן שניסתה להיאבק בשודדים ואלה החלו דוקרים אותה עשרות פעמים בכל חלקי גופה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טסה מייג'ורס 

טסה הייתה תלמידה שנה א' בברנארד קולג' היוקרתי של אוניברסיטת קולומביה. משטרת ניו יורק מסרה כי כרגע היא מתשאלת כ-2 חשודים ברצח הברוטלי, אחד מהם כבן 13. הוריה של טסה מסרו בהודעה לעיתוני ניו יורק כי

"טסה הייתה אור נוצץ וליבנו לא יהיה שוב אותו הדבר, היא הייתה מיוחדת ואהובה, חיינו השתנו ללא היכר עתה".

 

כוחות החירות בזירת הרצח (צילום: AP)

נכון לעתה חוקרי משטרת ניו יורק מחפשים אחר 2 חשודים נוספים מלבד ה-2 שבידיהם שנחקרים עתה בנוכחות הוריהם בשל גילם הצעיר, כך מסר ראש מערך הבולשת של ה-NYPD.

האירוע הטראגי שמזעזע את ניו יורק, החל בדיווח שהתקבל משטח הקמפוס בו נמצאה טסה בסביבות השעה 7 בערב. בדיווח הראשוני נמסר על מהומה וצרחות בפארק כאשר כוחות החירום שהוזעקו למקום החלו בסריקה הם נתקלו בגופתה של טסה שהובהלה לבית החולים במצב קריטי שם הוכרז על מותה מדקירות בכל פלגי גופה. 

 

ברנרד קולג' (Bernard.edu)

ראש אוניברסיטת קולומביה מסרה כי " זו טרגדיה שמזעזעת את הקהילה שלנו לחלוטין. כולנו אבלים, על מותה של הצעריה זה היום הקשה בתולדות האוניברסיטה שלנו".

ביל דה-בלאסיו ראש העירייה מסר "נאתר את התוקפים, ונביא אותם לדין, איבדנו אישה טובה וצעירה בפשע נוראי, העובדה שאישה תמימה תירצח בכזה פשע נוראי היא עובדה בלתי נתפסת, ובלתי מקובללת הנוגדת את רוח העיר". 

עצרת זיכרון לזכרה של טס תיערך מחר בקמפוס, ושירותי הייעוץ פתוחים עבור הסטודנטים במתכונת מוגברת. גם מערך האבטחה בקמפוס תוגבר. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE