הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות החקיקה בניו יורק: אלפי שוהים בלתי-חוקיים עמדו בתור להוצאת רישיון נהיגה
המדינה הצטרפה באופן רשמי ל-12 מדינות נוספות בארה״ב המאפשרות לאלו שעדיין לא סדרו את מעמד הקבע שלהם בארה"ב, לנוע בחופשיות בכלי הרכב. אחד מיוזמי ההצעה: ״עמדנו למען כבוד לכל, וניצחנו בגדול״

אמש, לאחר שהעביר בית הנבחרים של מדינת ניו יורק ברוב מוחץ את ההחלטה ההיסטורית המאשרת לכ-700,000 מהגרים בלתי חוקים המתגוררים במדינת ניו יורק לקבל רשיון נהיגה, נהרו הבוקר אלפי שוהים בלתי-מתועדים אל משרדי ה-DMV ברחבי המדינה.

התורים הארוכים שנצפו ברחבי מדינת ניו יורק צפויים להפוך למחזה שבשגרה במהלך השבועות הקרובים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תורים ארוכים ב-DMV (צילום: riverheadlocal.com) 

חוק ה׳גרין לייט׳ המאפשר גישה לקבלת רשיונות נהיגה לכל סוגי הרכבים עבור כל תושבי ניו יורק בלא התחשבות במעמדם החוקי עבר כצפוי ברוב מכריע למרות התנגדותם של ארגונים רפובליקניים בצפון המדינה.

״קהילתנו עמדה למען כבוד לכל, וניצחה״ מסר חאווייר וואלדס, מנכ״ל אחד מארגוני המהגרים שהיו מעורבים במאמצים להעברת החוק המעניק גישה לרכבים עבור כל תושבי המדינה השלישית בגודלה בארה״ב.

 

מעתה כולם יכולים (אילוסטרציה)

תומכי ההצעה טענו כי הענקת הזכות לרישיון נהיגה לכל תושבי המדינה תהפוך את כבישי ניו יורק לבטוחים יותר, תחזק את הכלכלה, ותשאיר משפחות יחדיו.

׳׳זהו הניצחון ההיסטורי עבור מאות אלפי תושבי ניו יורק חסרי מעמד חוקי שיוכלו להסיע עתה את ילדיהם לרופא ולבית הספר, להגיע לעבודה ביעילות, ולהגיב למקרי החירום של משפחותיהם״, הוסיף וואלדס.

ניו יורק הצטרפה לכ-12 מדינות שכבר מעניקות רישיונות נהיגה לשוהים בלתי חוקיים ביניהם קליפורניה, וורמונט, נבדה, וקונטיקט.

למידע נוסף לאופן בו תוכלו להגיש בקשה לרישיון במשרד ה-DMV הקרוב לביתכם בקרו ב- licensesny.org .

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE