הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תפנית דרמטית בפרשת מותה האכזרי של הסטודנטית בניו יורק: מצוד אחר חשוד ברצח שנמלט
בן ה-14 היה בדרכו למפגש עם חוקרי המשטרה כאשר ברח לפתע מכלי הרכב שהסיע אותו ליעד. הוא אחד מתוך שלושה נערים לגביהם טוענות הרשויות כי דקרו את הצעירה עשרות פעמים בכל חלקי גופה

רצח הסטודנטית טסה מייג'ורז בת ה-18 שחלמה להיות עיתונאית הספיק לזעזע בשבוע החולף את האומה האמריקנית כולה.

הנערה מוורג'יניה נרצחה לפני כשבוע כשיצאה לטיול ערב במהלכו נשדדה בידי מספר נערים באלימות קשה. טסה ניסתה להיאבק בתוקפיה אך מצאה את מותה האכזרי באמצעות עשרות דקירות סכין בכל חלקי גופה.

עתה נדמה שהסיפור הנוראי קיבל מפנה טראגי עוד יותר עבור משפחתה. אחד החשודים ברצח, נער בן 14 שהיה עם מבוגר מלווה הצליח אתמול להמלט מתוך כלי הרכב שהיה בדרכו למפגש עם חוקרי המשטרה .

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלמה להיות עיתונאית מייג'ורס (NY Post)

תלמיד חטיבת הביניים והמבוגר המלווה היו אמורים להיפגש אמש עם השוטרים בשעה 5 בערב שעון ניו יורק, כאשר הנער קפץ מהרכב, כך לפי מקור בכיר שדיווח לניו יורק פוסט.

המבוגר המלווה הודיע לרשויות אשר מחפשות אחריו. הנמלט הינו אחד משלושה חשודים עיקריים ברצח האכזרי שהתרחש ב-11 בדצמבר בפארק מורנינג סייד שבמנהטן.

כתוצאה מכך, משעות הערב המאוחרות מתנהל מצוד נרחב אחר החשוד באזור שכונת הארלם.

 

חלמה להיות עיתונאית מייג'ורס (NY Post)

אחד החשודים האחרים, זייאר דייויס בן ה-13 נעצר בשבוע שעבר, ורשויות החוק כבר הספיקו להגיש נגדו כתב אישום בגין רצח. דייויס הוא הודה בלקיחת חלק בשוד אך הכחיש כי לקח חלק ברצח מייג'ורס, כך לפי משרד התובע הכללי.

חשוד נוסף, בן 14 שוחרר מוקדם יותר השבוע, וצוותי משטרה עוסקים עתה בבניית תשתית ראייתית כנגדו. החשוד השלישי נמצא כאמור במנוסה וכוחות המשטרה מעריכים כי הוא חמוש בסכין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE