הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שובר שיאים: ג'סטין ביבר הוא האמן המושמע ביותר בכל הזמנים
רשימת ארבעת הקליפים הנצפים ביותר בכל הזמנים נחשפת על ידי יוטיוב - ג'סטין כאמור בפסגה, אך מי דולק בעקבותיו ואיזה זמר הכניס שני שירים לרשימה האקסקלוסיבית

אמנם עברו כבר שנתיים מאז השקתו, אך שיתוף הפעולה המוסיקלי של הזמרים ג'סטין ביבר ולואי פונסי יחד עם הראפר "דדי יאנקי", הוא השיר המושמע ביותר ביוטיוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'סטין ביבר

יוטיוב מפרסמת פרטים אודות ארבעת הקליפים הכי נצפים על פלטפורמת המוזיקה הפופולארית.

כאמור, את הראש הרשימה תופס השיר "Despacito" עם למעלה מ-6.5 מליארד צפיות. בשנה שעברה השיר הספרדי הצליח לחצות את רף 5 מיליארד הצפיות ובכך שבר את שיא הגינס. השיר הוכתר על ידי ספר השיאים כקליפ הנצפה ביותר בכל הזמנים.

עוד ברשימה, שירו של אד שירן "Shape Of You" עם 4.5 מיליארד צפיות. שירו של שירן, מעבר להצלחה, גם "זיכה" את הזמר בתביעה על הפרת זכויות יוצרים.

שיר נוסף, המופיע גם הוא ברשימה האקסקלוסיבית, שייך לאומן הדרום קוריאני PSY והשיר "Gangam Style". השיר שוחרר בשנת 2012 וזכה להצלחה מסחררת עם 3.4 מיליארד צפיות. הוידאו הצבעוני "שבר" את יוטיוב כששרתי האתר כשלו ולא עמדו בעומס.

אד שירן הוא האמן היחיד עם שני שירים בארבעת הגדולים - "Thinking Out Loud" שעומד על 2.8 מיליארד צפיות, הוא השיר השני של הזמר שתופס מקום גם הוא ברשימה. כאמור, השיר הנוסף הוא "Shape Of You"'.

 

אד שירן 

למרות הצלחת השיר שובר השיאים "Despacito", ג'סטין "חטף על הראש" והתמודד עם ביקורת רבה לאחר ששכח את מילות השיר במהלך הופעה. עם זאת, על ג'סטין עברו שנתיים מוצלחות במיוחד, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית - מעבר להצלחה האסטרונומית של השיר, גס'טין גם הספיק להתחתן עם הדוגמנית היילי בלדווין. השניים נישאו בספטמבר 2018, אך טקס הנישואים הרשמי נערך בתחילת השנה בדרום קרוליינה.

אמנם לא כולם היו שמחים בשמחתם - מעריצים רבים משערים שלנישואי השניים היה חלק באשפוזה של הזמרת סלינה גומז, האקסית המיתולוגית של הזמר, במוסד לבריאות הנפש.

 

צפו: ג'סטין שוכח את המילים

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE