הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנערה החטופה שהעמידה את ניו יורק על הרגליים: "שיקרתי"
מי שנסע השבוע בכבישי ניו יורק יכול היה לראות הודעת "כוננות אמבר - התקשרו ל-511" , שם קוד לאירוע חטיפה של קטינים שהתרחש באזור, עתה מסתבר כי נערה מהברונקס ביימה את החטיפה של עצמה

מה לא עושים בשביל להישאר באמריקה? כנראה מוכנים לשגע את כל ניו יורק ולביים חטיפה.

הנערה שרשויות החוק האמינו כי נגררה בכוח לתוך מכונית למול עיני אימה ההמומה אמש ברובע הברונקס הודתה אמש בפני השוטרים שהיא ביימה את התקרית. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרול סאנצ'ז בת ה-16 נחטפה לכאורה שלשום במהלך טיול לילי עם אימה אל תוך מכונית נוסעת, ברגעי האימה האם המבועתת החלה לצרוח בהיסטוריה "הבת שלי, הבת שלי, אלוהים, שמישהו יעזור!" אך המכונית חמקה עם בתה, והמצוד המשטרתי החל.

עתה מסתבר שסאנצ'ז פיברקה את היעלמותה וגרמה לעיר שלמה להיכנס לכוננות אמבר בלא שום סיבה מלבד רצונה להישאר בארה"ב עקב רצון האם לשוב להונדורס עימה.

 

רצתה להישאר באמריקה. סאנצ'ז בליווי שוטרים (צילום: NY Post)

"הנערה לא תעמוד לדין", כך מסרו השוטרים שליוו אותה אל מחוץ לתחנת המשטרה בה תושאלה מוקדם יותר באותו יום. המשטרה חוקרת גם האם בן זוגה היה מעורב בתרמית החטיפה, כאשר המניע המרכזי הוא כאמור רצון אימה לשוב להונדורס כנגד רצון הבת. "האם רצתה לשוב להונדורס והבת התנגדה מיד" מסר מקור משטרתי בכיר. 

החטיפה (המבויימת) שזעזעה את ניו יורק התרחשה שלשום בשעה 11:30 בלילה ליד רחוב 156 במלרוז.  המשטרה המקומית פרסמה תצלומים המראים את הרגע בו שני גברים דוחפים את הנערה אל תוך כלי רכב בניסיון למצוא קצה חוט.

 

רגע החטיפה שלא הייתה כפי שתועדה על ידי מצלמות האבטחה

בהלה גדולה נרשמה שלשום במשך שעות ארוכות, במיוחד בשכונה ממנה נחטפה הנערה.  אך בשעות הצהריים ניגשה סאנצ'ז הרועדת לאחת מניידות המשטרה ליד שדרת איגל ורחוב 156. השוטרים שזיהו אותה, מיד ליוו אותה אל תחנת המשטרה כדי לעבור חקירה נוספת, ובהמשך היא שוחרררה לביתה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE