הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מראש אמרתי שאני לא רוצה לזכות אלא להישאר מי שאני"
השורד המזמר מגיע להופעה בלוס אנג'לס במסגרת מסיבת החנוכה של ליאור גוב ו"ישראלי פרטי" ב-28 בדצמבר ומספר בראיון למערכת היברו ניוז על החוויות הטובות יותר ואלו שפחות אשר עבר בלהיט ה-VIP הטלוויזיוני

הזמר שקד קוממי, 28, שב מהישרדות בטראומה. הוא סיפר על כך לא פעם בראיונות שנתן לתקשורת בארץ. "כשחזרתי הביתה לא הצלחתי לשחזר את מי שהייתי לפני. ניסיתי לשבת על הפסנתר, לכתוב ולהלחין שירים ולא יצא לי כלום. היו לי גם שירים שהקלטתי לפני התוכנית, התיישבתי לשמוע אותם והם לא עברו לי באוזן" כך סיפר בראיון שער לפנאי פלוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שקד קוממי

גם היום, שנה לאחר שחזר מהפיליפינים ביחד עם סלבס מקומיים כג'ובאני רוסו, ליהי גרינר ונעמה קסרי, הוא עדיין נשמע זהיר כשהוא מתבקש לסכם את החוויה ההיא ואם היה חוזר עליה. "אם אשאל את הקהל, אז הוא אהב את התוכנית וגילה מי אני, שקד האמיתי והם אהבו את זה. קיבלתי הרבה תגובות טובות ברחוב, אבל מבחינת החוויה זה היה קשוח מאוד, חשבתי שיהיה הרבה יותר קל".

מה היה הכי קשה בחוויה הזאת?

"הרעב – ירדתי 10 קילו - השינה על החול, חוסר היכולת להתקלח וגם הפרידה מהחבר הכי טוב שלי במשחק ובחיים בכלל, ג'וזי. כששמו אותי ואת ג'וזי להתמודד בדו קרב הדחה, היה רגע מאוד קשה. הבנתי שאחד מאתנו הולך, שאנו מדיחים אחד את השני. כשג'וזי הלך, לקחו לי חמישים אחוז מהאנרגיה והכח שלי במשחק".

אתה יודע שגם הישראלים כאן צופים נלהבים של הישרדות?

"שמעתי. היו צופים אדוקים של הסדרה בארה"ב שסיפרו שרצו שאני אנצח. הם לא פספסו פרק. שלחו אלי מילים טובות דרך הרשתות החברתיות וכך בעצם הבנתי שרואים אותי בארה"ב. מבחינת הצופים זה עשה לי רק טוב".

זיהו אותך יותר ברחוב לאחר התוכנית?

"גם לפני כן הייתי מוכר, אבל אם 85 אחוז מהאנשים בארץ הכירו אותי, אז אחרי הישרדות המספר עלה ל-95 אחוז".

נשארת בקשר עם המתמודדים?

"כן, אני בקשר טוב עם כולם. מראש אמרתי שאני לא רוצה לזכות אלא להישאר מי שאני. אין מי שרבתי אתו או שאני לא מדבר אתו. אחרי שחזרתי הוצאתי שיר עם כל השורדים וכולם השתתפו בשמחה. ג'וזי הוא החבר הכי טוב שלי מהתוכנית. עוד כשהיינו באי ידענו שהקשר הזה ימשך גם לאחר שנחזור לארץ. בנינו מופע משותף ששילב את העולם שלי כזמר ואת שלו כדיג'יי, המופע שלנו בתל אביב היה סולד-אאוט. הוא חבר לחיים".

 

שקד קוממי בתכנית הישרדות

צפית לפני כן בפרקים של הישרדות הישראלית או האמריקאית?

"לא ממש. ראיתי בקטנה. הייתי צריך אולי לצפות יותר בעונות קודמות ולהגיע מוכן. זה היה עוזר לי. אני חושב שהלכתי עם הלב שלי במשחק, הלכתי עם התחושות שלי ועם הראש והגעתי סך הכל די רחוק."

היית ממליץ לחברים שלך ללכת?

"תראי, זאת חוויה של פעם בחיים אבל לא הייתי ממליץ לכל אחד ללכת להישרדות. המשחק הזה מיועד רק למי שחזק. לא אחד סטרילי שלא מסוגל לישון על החול ולא להתקלח כמה שבועות. אתה צריך להיות חזק מנטלית ופיזית".

הסיבה לראיון הטרנסאטלנטי עם קוממי היא מסיבת החנוכה של ליאור גוב בה הוא עומד להופיע ב-28 בדצמבר ביחד עם דיג'יי יוחאי, נטלי, אסי וידאל וקזוש במועדון ה-LURE. זאת תהיה ההופעה הראשונה שלו בארה"ב והוא מתרגש.  "שמעתי מחברים שלי שהופיעו בלוס אנג'לס על הקהילה הענקית והחמה שגרה בעיר ואני מאוד מתרגש להופיע. אולי גם על הדרך נזכה לשמח חתן וכלה. אני מופיע גם בחתונות ובבר מצוות". קוממי הספיק להוציא עד היום שלושה אלבומים ויש לו לא מעט להיטים מוכרים כמו "מקווה שטוב לך", "בלי שקל בכיסים" ו"יום בלי עבודה" אתם הוא מופיע בכל רחבי הארץ.

לחברים שלך בהישרדות בטח עשית קונצרט כל לילה בחינם

"לגמרי. אני חושב שאני צריך לגבות מהם כסף על השירות. שרתי להם די הרבה אבל דווקא את הקטעים האלו לא רואים בסדרה".

איך היה לחזור לארץ ולמציאות היומיומית לאחר הישרדות?

"כשחזרתי הביתה, הייתי בדאון ולא היתה לי השראה לכתוב שירים. אתה חוזר בטראומה. חזרתי גם חולה, אני לא יודע אם בגלל הטראומה הנפשית או בגלל שהתקררתי, אז הקול שלי הלך לאיבוד. הלכתי לרופא וביקשתי סטרואידים כי כבר נקבעה לי הופעה ולא יכולתי לדבר. אחר כך הבנתי מחברים לקאסט שגם להם זה קרה. לפני שנסעתי הקלטתי כמה שירים וכששבתי, התיישבתי לשמוע אותם והם לא עברו לי באוזן אז החלטתי לגנוז אותם".

 

"איך אתה יכול לכתוב כשאתה רעב וקר לך כל הזמן? מי שמספר לך שכתב שירים באי הוא משקר. אתה ממורמר ועייף והדבר האחרון שבא לך זה לשבת ולכתוב שירים"

זה לא מאוד יקר, כמה כסף הפסדת על ההחלטה הזאת?

"המון כסף. זה יכול להגיע לעשרות אלפים, אבל זאת אמנות ואם אתה מקליט שיר ואחר כך הוא לא נראה לך, אתה לא מוציא אותו. אבל הכל לטובה, חזרתי אחר כך לאולפנים והוצאתי שירים חדשים".

החוויה הזאת בסך הכל הפכה אותך לאדם חזק יותר?

"כן, הפכתי לאדם חזק, בוגר ועצמאי יותר. אתה נמצא לבד, לא בשטח  הביתי שלך כמו שאומרים ואתה לומד להסתדר".

האינטואיציה שלך גם התחדדה לגבי אנשים?

"תמיד היתה לי אינטואיציה טובה ויכולתי לקרוא אנשים אז זה לא עשה אצלי שיפור דרסטי".

 

הישרדות VIP 2019

זה בטח מחמיא שאנשים מכירים אותך בלוס אנג'לס ומחכים שתופיע כאן

"בהחלט. אני מאוד שמח שזה קורה. יש לי חברים שהופיעו בלוס אנג'לס כמו ליאור נרקיס ומאור אדרי וסיפרו לי אחלה סיפורים".

יצאו לך שירים מהאי?

"ממש לא. איך אתה יכול לכתוב כשאתה רעב וקר לך כל הזמן? מי שמספר לך שכתב שירים באי הוא משקר. אתה ממורמר ועייף והדבר האחרון שבא לך זה לשבת ולכתוב שירים. חוץ מזה, לא היה לי גם עט ודף. מה שכן יצא לי מהאי זו החברות עם ג'וזי והדואט שהקלטנו ביחד "באמצע החיים".

לא חזרת עם כעסים על חברים באי ששיקרו לך במטרה להתקדם?

"לא, זה המשחק. ברגע שסיימתי אותו ועזבתי, השארתי את הכל באי. מה שהיה על האי, נשאר על האי".

 

מסיבת חנוכה

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE