הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרסה במכוון נערה בת 14 וטענה: "עשיתי זאת מכיוון שהיא מקסיקנית"
משרד התובע באיווה שוקל להגיד נגד האישה כתב אישום בגין פשע שנאה, וזאת מעבר לניסיון לרצח ותקיפה (מאירוע אחר) שכבר עתה מיוחסים לה. בחקירתה היא החלה לקלל היספאנים, ושעה קלה לאחר הדריסה היא אף זרקה חפצים לעבר עובד היספאני בחנות

תושבת איווה מואשמת בניסיון לרצח לאחר שדרסה נערה בת 14 והסבירה בחקירתה שעשתה זאת "מכיוון שהיא מקסיקנית", כך על פי המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

ניקול פרנקלין בת ה-42 נעצרה השבוע, כשבועיים לאחר התאונה שאירעה בעיירה קלייב שמחוץ לעיר דה מוין. על פי המשטרה, הנערה - ששמה לא פורסם - הייתה בדרכה למשחק כדורסל בבית הספר והלכה על המדרכה. פרנקלין עלתה עם מכוניתה על המדרכה, פגעה בנערה ונמלטה מהמקום.

"אני לא ממש זוכרת את הפגיעה", סיפרה הנערה לרשת סי. בי. אס. המקומית, "אבל אני זוכרת את המכונית דוהרת לעברי. לא עשיתי כלום, רק הלכתי למשחק", היא שיחזרה. למרבה המזל, היא נפגעה רק באורח בינוני ושוחררה לביתה כעבור כמה ימים.

חקירת המשטרה נמשכה כשבועיים והובילה את החוקרים אל פרנקלין, תושבת דה-מוין. "רצינו להבין אם מדובר בתאונה או פעולה מכוונת", אמרו במשטרה, "והחשודה הודתה שפגעה במכוון בילדה מכיוון 'שהיא מקסיקנית'. בחקירתה היא אף אמרה כינויי גנאי נוספים כנגד היספאנים".

 

פרנקלין לאחר מעצרה ביום חמישי האחרון (צילום: משטרת קלייב)

 

עוד עולה מהחקירה כי כשעה וחצי לאחר הפגיעה בנערה, פרנקלין החלה להתווכח עם עובד בחנות נוחות בעיר. היא זרקה לעברו חפצים וכינתה אותו "מקסיקני מטונף", ועל כן היא מואשמת גם בתקיפה בעקבות אירוע זה.

לפי התובע באיווה, נבדקת האפשרות להאשים את האישה בפשע שנאה, וזאת על רקע הודאתה כי פגעה בנערה בגלל היותה היספאנית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE