הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ללא בושה: רואת חשבון גנבה עשרות אלפי דולרים מארגון הצופים ומרכז לטיפול בסרטן
עובד חדש שהגיע למרכז לחקר וטיפול בסרטן בבוורלי הילס גילה אי-סדרים בכספי הארגון, דבר שהוביל לפתיחת חקירה משטרתית. השבוע נידונה רואת החשבון לשנת מאסר בפועל, ועליה להחזיר את הכסף שגנבה

רואת חשבון מסנטה קלריטה נשלחה בשבוע שעבר לשנת מאסר לאחר שהודתה כי מעלה יותר מ-90 אלף דולרים מארגון הצופים ומרכז לחקר מחלת הסרטן אשר העסיקו אותה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

האישה, פטרישיה קסיון בת ה-53, נידונה למאסר לאחר שהודתה על המעשים בפני שופט בית המשפט במחוז לוס אנג'לס. מעבר למאסר בפועל, נגזרה עליה תקופת מבחן בת 5 שנים.

קסיון עבדה במשך 4 שנים במרכז בוורלי הילס לחקר וטיפול בסרטן, ועם השנים טיפסה לתפקיד הפיננסי הבכיר בארגון. במקביל לכך, היא התנדבה בשני שבטים של הצופים, שמהם גנבה סכום של 58 אלף דולר. מהמרכז בבוורלי הילס גנבה 34,500 דולר.

 

קסיון (צילום: משרד השריף במחוז לוס אנג'לס / Shutterstock)

 

קסיון נעצרה בשנה שעברה לאחר חקירה שנמשכה קרוב לשנה, כך על פי משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס. החוקרים סיפרו כי היא הסתירה את הגניבה בצורה ייחודית, ואת הכסף בזבזה על חשבונות, ולא רכשה דברים יקרים במיוחד - דבר שסייע לא למשוך את תשומת לבם של מי שעבד עמה.

היה זה דווקא עובד חדש שהגיע למרכז לחקר וטיפול בסרטן וגילה אי-סדרים, דבר שהוביל לפתיחת החקירה, ולבסוף מעצרה ושליחתה למאסר.

התובע בתיק ביקש מביהמ"ש להטיל עליה עונש כבד יותר, אך התרצה בסופו של יום לאחר שהיא הסכימה להחזיר את הסכום שגנבה לשני הארגונים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE