הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשת קרקוע מטוסי ה-MAX: יונייטד כבר חושבת על קיץ 2020
חברת התעופה האריכה את ביטולי הטיסות עד לתחילת עונת התיירות העמוסה כדי לאפשר לנוסעים "לרכוש כרטיס תוך כדי שהם יודעים שהטיסה לא תבוטל"; אמריקן וסאות'ווסט, לעומת זאת, הודיעו על ביטול עד תחילת חודש אפריל

יונייטד איירליינס הודיעה בשבוע שעבר כי היא מבטלת את כלל הטיסות שתוכננו להתקיים במטוסי ה-737MAX של בואינג עד ה-4 ביוני, חודשיים יותר מכל חברת תעופה אחרת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס 737MAX של יונייטד (צילום: Shutterstock)

 

אם בקיץ הקודם עוד הביאו אופטימיות כי המטוס הבעייתי ישוב לשחקים עד סוף עונת התיירות המרכזית, הרי שעכשיו חברת התעופה הענקית מקווה כי המטוסים יהיו זמינים לקראת עונת הקיץ 2020.

ההודעה מגיעה כחודש לאחר שראשי החברה הביעו אופטימיות בנוגע לסיכויים שהמטוס יחזור לשירות כבר בתחילת חודש מרץ הקרוב. בהודעה שפורסמה בשבוע שעבר נמסר מיונייטד כי מטרת המהלך היא לאפשר לנוסעים שמחפשים אחר כרטיסי טיסה לקיץ כבר עכשיו לרכוש את הכרטיסים ללא חשש בנוגע לביטול הטיסה.

 

כבר אין מקום במפעלים, אז בואינג עוצרת את פס הייצור (צילום: Getty Images)

 

בשבוע שעבר הודיעו שתי חברות תעופה אמריקאיות נוספות - אמריקן איירליינס וסאות'ווסט - כי הן מבטלות את כל הטיסות של הדגם עד לתחילת חודש אפריל, לכל הפחות. בחודש יוני, אגב, צפויה כמות הטיסות שבוטלו בעקבות הקרקוע לחצות את רף 150 האלף.

לפני כשבועיים אמר סטיב דיקרסון, מנהל רשות התעופה הפדרלית (FAA), שדגם ה-MAX לא ישוב לאוויר השנה, וזאת על אף לחצים כבדים שהופעלו מצד בואינג: "יש עוד 10-11 נקודות ציון שצריכים להגיע אליהם לפני שנוכל לאשר את הפעלתו של ה-737MAX", הוא אמר.

בעקבות האמירה, בבואינג הודיעו כי יפסיקו באופן זמני לייצר את הדגם הבעייתי, אך אף עובד לא יוצא לחופשה ללא תשלום או יפוטר, וכולם יועברו לפרויקטים אחרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE