הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נאבקים במזג האוויר: חיפושים אחר מסוק ובו 7 בני אדם שנעלם במהלך סיור בהוואי
הגשם הכבד והרוח החזקה באזור מקשים על פעילותם של המחלצים, שמחפשים אחר הטייס וששת הנוסעים, ביניהם לפחות 2 ילדים. מסוק הסיור היה אמור לשוב לבסיסו אמש, וכאשר זה לא קרה בעל החברה דיווח על כך למשמר החופים

כוחות הצלה בהוואי מחפשים אחר שבעה בני אדם שנעלמו לאחר שיצאו לסיור מוסק באי, כך על פי משמר החופים.

עדכון: (5:44 אחה"צ שעון חוף מזרחי, 2:44 בצהריים שעון חוף מערבי) כלי הטיס אותר בהרי האי, ובשלב זה נמשכים החיפושים אחר ניצולים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כלי הטיס אותר בשעות הצהריים המוקדמות של יום שישי (שעון מקומי), והחיפושים אחר ניצולים נמשכים (צילום: AP)

 

על המסוק היו שישה נוסעים, לרבות שני ילדים, וטייס, והוא היה אמור לשוב אתמול בשעה 5:00 אחה"צ (שעון מקומי) לבסיסו באי הצפוני קאואיי לאחר סיור לאורך החוף באזור חוף נה פאלי (Nā Pali).

בעל חברת הסיורים, ששמה לא פורסם, הזעיק אמש את משמר החופים לאחר שהבין כי המסוק לא שב מטיסתו. על גבי כלי הטיס הותקן מכשיר איכון מיוחד, אך עד כה לא התקבל ממנו אות חיים.

 

 

רק כ-20% מהאי קאואיי מיושב, וברובו ישנו שטח הררי המלא ביערות. ביחד עם מזג האוויר הקשה, עובדות אלה מקשות על המחלצים. עם זאת, "צוותים של משמר החופים ושל חברות חיפוש והצלה פרטיות עושים מאמצים גדולים לאתר את שבעת הנעדרים", כך על פי דובר משמר החופים בהונולולו, בירת מדינת האיים.

על אף שיחסית חם באזור (כ-70 מעלות פרנהייט, או כ-21 מעלות צלזיוס), המחלצים מדווחים על ראות של 4 מייל (כ-6 ק"מ) בלבד, וזאת בשל הגשם והעננים שפקדו את האזור. גם העובדה שרוח חזקה (כ-30 מייל לשעה, או כ-50 קמ"ש) נושבת באזור נה פאלי מקשה על החילוץ.

בשלב זה, לא פורסמו פרטים נוספים על הנעדרים, כולל גילם של הילדים.

 

האזור בו נעלם המסוק אתמול בהוואי (צילום: Getty Images)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE