הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רפואה שלימה: שנה קשה עברה על דמי לובאטו שעושה קעקוע סמלי ומעורר השראה
הזמרת הצעירה כמעט ואיבדה את חייה השנה, קשה להאמין, אז איך מתמודדת היא עם הטראומה הגדולה וכיצד היא בחרה לסיים את העשור המאתגר ביותר בחייה הקצרים

דמי לובטו עשתה קעקוע חדש המייצג "תחייה מחדש של הנפש".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דמי לובאטו

קעקוע הצוואר, זה שהזמרת השתתפה בעיצובו, מציג מלאך נישא על ידי ציפורים. על הקעקוע אחראי אפוא אמן קעקועים מלוס אנג'לס בשם אלסנדרו קפוזי.

הוא שיתף בעמוד הרשת החברתית תמונה של "הדיו החדש" שלה וכתב, "יצרנו את היצירה בשיתוף פעולה, רצינו שתייצג "תקומה מחדש של הנפש". הכנפיים שמתכלות מייצגות את הזמנים הרעים, שנשארים מאחור, בעודה היא נשאת מעלה. 'האור הפנימי' מייצג את החוזק הפנימי, אל מול הסערה מבחוץ; היונים שנושאים אותה מעלה מייצגים רמה תודעתית גבוהה יותר".

הוא לקח רגע כדי לחזק את לובאטו בת ה-27, ושיבח אותה על האומץ שהיא מפגינה. "ברכותי על מסע מעורר השראה דמי", הוא אמר. "היה לי הכבוד לתעד את הרגע הזה בשבילך."

 

אלסנדרו קפוזי מקעקע את דמי

לאחרונה לובאטו הופיעה הרבה בכותרות, אך לא מהסיבות המשמחות – בשנת 2018, הזמרת שהזדהתה מכבר כסובלת מבעיות פסיכולוגיות והתמכרות לסמים, אושפזה בבית חולים כתוצאה ממנת יתר ונאלצה ללכת לגמילה. יתרה  מכך, דמי גם סיימה מערכת יחסים בת חודש עם הדוגמן אוסטין ווילסון.

"היא מתמקדת בעבודה ובעצמה עכשיו, היא מתמקדת ביחסים שלה עם ה'", כל לפי מקור המקורב לזמרת. "היא מתרגשת לקראת שנת 2020 שבפתח".

 

קעקוע מעורר השראה

99% לא
1% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE