הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסערה הבאה? גל גדות תפיק סיפור אהבה ישראלי - פלסטיני שנוי במחלוקת
Pilot Wave, חברת ההפקות של השחקנית המצליחה ובעלה, ירון ורסאנו, עומדת מאחורי אדפטציה לרומן ישראלי שראה אור בשנת 2015, הספר הוחרם על ידי שר החינוך ונאסר לקריאה בבתי ספר בישראל

גל גדות, יחד עם בעלה ירון ורסאנו, יפיקו אדפטציה קולנועית לרומן ישראלי שנוי במחלוקת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גל גדות וירון ורסאנו

 

חברת ההפקות של הזוג, "פיילוט ווייב" (Pilot Wave), תפיק את הסרט בשיתוף קשת הפקות.

הפרוייקט מבוסס על ספר ישראלי משנת 2014 בשם "גדר חיה" (All The Rivers", Random House Publishing"), עליו אחראית הסופרת הישראלית דורית רביניאן.

הרומן מגולל סיפור אהבה בין אזרחית ישראלית ואזרח פלסטינאי, הם נפגשים בניו יורק ומתאהבים אחד בשניה. את אהבתם הם מסתירים מקרוביהם.

הספר הוחרם ונאסר לקריאה במסגרות לימודים ציבוריות בשנת 2015 על ידי נפתלי בנט, אז ראש משרד החינוך.

החרם תרם להצלחתו המסחרית של הספר והוא הפך לרב-מכר.

 

גל גדות מתוך "וונדר וומן 1984"

 

מאז הקמתה, חברת ההפקות של הזוג הישראלי עובדת על מספר פרוייקטים כגון: סדרת טלויזיה המבוססת על חייה של השחקנית הדי לאמאר (Hedy Lamarr); סרט נוסף המבוסס על חייה של אירנה סנדל, פעילת מחתרת פולנייה בתקופת מלחה"ע ה-2. את שתי הדמויות הראשיות תגלם גדות. פרויקט נוסף, "פידל היקר שלי" (My Dearest Fidel), שואב השראה מכתבת מגזין עליה אחראי הכתב פיטר קורנבלה (Peter Kornbluh), בכתבה הוא מפרט על מערכת היחסים הקרובה של העיתונאית ליסה הווארד ומנהיג קובה פידל קסטרו.

גדות מככבת בוונדר וומן 1948, סרט ההמשך שעתיד לצאת לאקרנית בחודש יוני; גדות גם תככב בסרט "Red Notice", יחד עם השחקנים האהובים ריאן ריינולדס ודוואיין ג'ונסון ("דה רוק"), והוא נחשב להפקה הגדולה ביותר עליה אחראי שירות התוכן נטפליקס. הסרט יופץ בשלהי שנת 2020 ויתמקד במרדף אחרי גנב אומנות, הגנב המבוקש ביותר בעולם.

 

צפו בטריילר:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE