הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא עוזב: דרייק מדבר שוב (!!) על ריהאנה, אבל הפעם המעריצים מרימים גבה
רבות דובר אודות משולש האהבה בין ריהאנה, דרייק וכריס בראון. דרייק משחרר שיר חדש ומדבר על שיתוף הפעולה עם בראון, מערכת היחסים המתוחה של השניים ועל החששות שפקדו אותו לפני העבודה המשותפת

דרייק שוב מדבר על ריהאנה ואף אחד כבר לא מופתע, אבל הפעם הוא מצליח לגרום למעריצים רבים להרים גבה.

עם הפרמיירה של שירו החדש "מלחמה" (War) והקליפ המלווה, דרייק התראיין בתוכנית הפודקסט "Rap Radar" ודיבר על הסכסוכים שלו עם כולם החל "מפושה טי" (Pusha T) לקנייה ווסט. דרייק מדבר גם על שיתוף הפעולה עם כריס בראון, יריבו לכאורה. הזמר והראפר חורכים את המצעדים עם "No Guidance”, הדואט המוסיקלי של השניים שיצא מוקדם יותר השנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דרייק וריאהנה

בהתחשב לעבר של דרייק והזמרת המהפנטת, רבים מתחו ביקורת על העבודה המשותפת של דרייק ובראון; בראון שהואשם כזכור בשנת 2009 בתקיפה וחבלה שהחלה כסכסוך ביתי, סכסוך שהסתכם באשפוזה של הזמרת החבולה.

כשנשאל בראיון חדש לגבי היחסים עם בראון, דרייק מקדים ואומר, "ככה זה היה תמיד"; כשהוא מתכוון לאווירה המתוחה ששררה בין שני הזמרים עם האקסית המחוזרת. הוא מסביר שהשניים ויתרו על הרבה הזדמנויות לעבוד יחד בעבר בגלל "טינה משותפת". מקור המתח הוא חותם, היא אשה.

"אתה יודע מה, בסוף היום, כשאתה לוקח צעד אחורה ובוחן את הנושא, אתה מרגיש קצת נבוך ש"ענייני בנות" הם הגורם למתח". הוא ממשיך, "ברור שהמצב עלול היה להפוך לכדור שלג עם השלכות רציניות, כמו שקרה במקרה הזה".

 

כריס בראון

למרות ששמה של ריהאנה לא צוין במפורש, דרייק מבאר כי אותה צלע שלישית לא נוכחת בחיי אף אחד מן הכוכבים המזמרים. לגבי השיר המשותף, הוא אומר שהיה לו "רגע של היסוס" – היסוס שנבע מהרצון לשמור על כבודה של ריאהנה והדאגה לרגשותיה... סך הכל נראה לי שהיא בסדר עם זה."

"אני מחשיב אותה יותר מהכל כבת משפחה והרגשתי... היה לי רגע של היסוס, מכיוון שלא רציתי אי פעם שתחשוב שהתכוונתי להעליב אותה או לפגוע ברגשותיה". הוא ממשיך, "אני גם זוכר כמה לילות, להם ריאהנה בעצמה הייתה עדה, לילות בהם הזעם בין שני הגברים יצא מכלל שליטה".

על האשה, שאת שמה לא ציין, אמר דרייק, "אני חושב שהיא אישה טובת לב, שמעדיפה לראות אותי ואת כריס שמים את האיבה מאחורינו, ולרגע לא מעוניינת להמשיך לראות אותנו רבים כמו ילדים – מתחזקים סכסוך שעלול להחריף ולצאת מכלל שליטה".

 

צפו בראיון המלא

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE