הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מצאנו פריטים ורמזים חדשים ומעניינים. אלה הולכים לשנות את סוג החיפוש אנו עושים"
כוחות המשטרה מפרסמים פרטים חדשים לגבי רקע האירועים ומאמצים אסטרטגיה חדשה לאיתור הנעדרת, זאת בעקבות רמזים ופרטים חדשים שנתגלו במהלך שבוע גדוש חיפושים

משרד השריף מודיע: רמזים חדשים אודות היעלמותה המסתורית של תושבת אורגון, שנעלמה במהלך "הייק" בתחילת השבוע, מאלצים אותנו "לחשב מסלול מחדש" ולאמץ אסטרטגייה אחרת לאיתור הנערה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנעדרת: אליסון וואטרסון

אליסון וואטרסון בת ה-20 נראתה לאחרונה ביום ראשון שעבר, כשטיילה בחיק הטבע עם בן זוגה בנג'מין גארלנד בן ה-21. השניים טיילו ביער הסמוך לביתה שבנורת' פּליינס, לערך 24 קילומטרים מפמרכז פורטלנד. גארגלנד סיפר שבשלב מסוים דרכם הופרדה.

תושב האזור מצא את גארלנד כשהוא ישן בתוך מכוניתו והחזירו לביתו שבהילסבורו. לאחר מכן, לפי הדיווחים, מלווה באביו יצא בן זוגה לחפשה; למחרת, משלא צלחו, פנו השניים למשטרה ודיווחו על אליסון כנעדרת.

הוריה אומרים שהקשר נותק ב-20 בדצמבר, זאת הייתה הפעם האחרונה בה דיברו עם בתם.

בעניין אחר, גארלנד, שעצור בימים אלו בגין אישומים שלא קשורים לאירוע ההיעדרות, הופיע היום בפני שופט מחמת גניבת זהות ונהיגה ללא רישיון. נטען בנוסף שהוא הפר את תנאי תקופת המבחן בתיק אחר משנת 2017. כאמור, במשטרה מדגישים, למעצרו של גארלנד אין כל קשר לאירוע, והוא מסר מידע חיוני שסייע לנו במאמצי החיפוש.

 

החבר: בנג'מין גארלנד

במשך חמישה ימים ארוכים, מאות מתנדבים הגיעו לסייע לכוחות המשטרה בחיפושים; אבל עכשיו מגלה המשטרה שבעקבות גילויים חדשים, הם אינם זקוקוים לסיוע הציבור.

"מצאנו פריטים ורמזים חדשים ומעניינים. אלה הולכים לשנות את סוג החיפוש שאנו עורכים", הצהיר טוני מוריס מטעם משרד השריף האמון על מאמצי החיפוש וההצלה.

היום אפוא התמונה מתבארת: נמצא כי השניים (וואטרסון וגארלנד) כלל לא יצאו ל"הייק", כפי שנטען לפני, אלא נתקעו בדרכם. מיסטי, אמה של הנעדרת, מספרת שהשניים היו בדרכם לבקר חבר. היא מבקשת מתושבי העיר לבדוק את מצלמות האבטחה הפרטיות - אולי משם תגיע פיסת מידע שתביא לפריצת דרך בחקירה (לאיתורה של האבודה הצעירה). 

 

האמא: מיסטי וואטרסון

"הם לא עשו דברים רעים," אמה מפצירה, "הם היו בדרכם לחבר, כשמכוניתם התקלקלה". דרכם הופרדה בעת ניסו להשיג עזרה. כך היא מתייחסת לחרושת השמועות סביב היעלמות בתה.

היא ממשיכה, "זה מאוד מתסכל. אנשים משמיצים ומכפישים את שמה של בתי ללא סיבה. היא בת אנוש. כל מי שמאשים אותה בשימוש בסמים כלל לא יודע על מה הוא מדבר. אפילו אם אכן היה מדובר בסמים, האם חייה אינם יקרי ערך?"

"אנחנו לא נפסיק עד נמצא אותה".

 

חיפושים נרחבים

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE