הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יממה לאחר ששוחררה ללא ערבות, התוקפת של 3 נשים חרדיות שוב באזיקים
לפי הודעת המשטרה בניו יורק, טיפאני האריס נעצרה בשנית לאחר שתקפה אישה כבת 35 בברוקלין. לא ברור אם מדובר בקורבן יהודי, אך ב-NYPD לא מתייחסים לתקיפה השניה כפשע שנאה

טיפאני האריס, תושבת ברוקלין המואשמת בתקיפתן של 3 נשים חרדיות ברובע, נעצרה אתמול (ראשון) בגין תקיפה נוספת, וזאת כ-24 שעות לאחר ששוחררה ממעצר ללא ערבות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האריס לאחר ששוחררה ממעצר ביום שבת (צילום: טוויטר / Shutterstock)

 

לפי משטרת ניו יורק, האריס נעצרה לאחר שחבטה באישה בת 35 בשכונת פרוספקט הייטס. הקורבן, ששמה לא פורסם, סובלת מחבלות בפניה ופונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בשלב זה, לא ברור אם האישה שהותקפה הינה יהודייה, אך במשטרת ניו יורק לא מתייחסים לתקיפה כאל פשע שנאה.

כזכור, האריס שוחררה בבוקר יום שבת, שעות בודדות לאחר שניגשה לשלוש הצעירות החרדיות. לפי המשטרה, היא צעקה לעברה "פאק יו, יהודים" ואז היכתה אותן לפני שברחה. היא הודתה בכל המיוחס לה, הן הקללה האנטישמית והן התקיפה הפיזית, אך לורה ג'ונסון, שופטת בית המשפט במחוז קינגס, הורתה לשחרר את האריס מבלי שהיא תידרש לשלם סכום כלשהו כערבות.

במקור, נקבע כי האריס תשוב לביהמ"ש ב-10 בינואר, אך יתכן כי דווקא הפעם ייקבע כי היא מהווה סיכון לציבור, ועל כן אין לשחררה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE