הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוגגים את השנה החדשה בלאס וגאס? אלה הכבישים ב"סטריפ" שייסגרו לתנועה
שלושת המחלפים של כביש מהיר מס' 15 הסמוכים לסטריפ המפורסם ייחסמו משעות הערב המוקדמות של יום שלישי ולא יפתחו מחדש עד למחרת בבוקר. גם כבישים צדדים ייחסמו מתוך ציפייה כי אלפים ימלאו את רחובות העיר

לאס וגאס התמלאה בתיירים במהלך סוף השבוע, אפילו יותר מהכמות הרגילה, והם ימשיכו להגיע היום (שני) ומחר לקראת חגיגות השנה החדשה. כמדי שנה, גם הפעם הוחלט לסגור חלק מהמחלפים בכביש הראשי המרכזי שעובר בסמוך לסטריפ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חגיגות השנה האזרחית החדשה בלאס וגאס ב-2017 (צילום: Shutterstock)

 

לפי הודעת משרד התחבורה, בשעה 5:00 אחה"צ ביום שלישי ייסגרו שלושת המחלפים - רח' ספרינג מאונטן, רח' פלמינגו ושד' טרופיקנה - ולא יתאפשר לנהגים לעלות על כביש מהיר מס' 15 לשני הכיוונים. אי לכך, שני המחלפים הקרובים ביותר לאזור המרכזי של הסטריפ יהיו שד' סהרה (מצפון) ורח' ראסל (בסמוך לנמה"ת מק'קארן).

מטרת הסגירה היא לווסת את התנועה בצורה טובה יותר, ופתיחתם של המחלפים תתבצע בין השעות 3:00 בלילה ו-6:00 בבוקר בהתאם להחלטה שתתקבל ע"י בכירי המשטרה.

כבישים נוספים שייסגרו הם שד' טרופיקנה לכיוון מערב עד רח' קובאל; שד' טרופיקנה לכיוון מזרח עד רח' דין מרטין ורח' פלמינגו לכיוון מזרח עד שד' וואלי וויו. בנוסף, צומת השדרות סהרה ולאס וגאס ייחסם, ולא יתאפשר לרכבים לנסוע דרומה על שד' לאס וגאס לכיוון הסטריפ.

לפי ההערכות, כ-330 אלף מבקרים יגיעו ללאס וגאס כדי לחגוג את השנה החדשה, כמות תיירים שצפויה להניב למלונות, בתי הקזינו ושאר אתרי הבילוי סכום כולל של כ-240 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE