הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"כתם על המשטרה": כינוי גנאי שנכתב על הזמנתו של שוטר התברר כתרמית
בסוף השבוע דיווח שוטר מקנזס כי עובדי סניף מקדונלדס רשמו על כוס הקפה שלו "חזיר", אך בסניף הכחישו את המיוחס באופן גורף. 48 שעות לאחר פרסום הפרשה, השוטר נאלץ להתפטר ומפקד המשטרה התנצל

שוטר מקנזס שטען כי נכתב כינוי גנאי על כוס קפה שהזמין במקדונלדס התפטר אתמול (שני) מתפקידו לאחר שהודה כי בדה את הסיפור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוס הקפה שעליה נכתבה הקללה. בהמשך התברר כי השוטר כתב אותה בעצמו (צילום: פייסבוק / Shutterstock)

 

תחילת האירוע ביום שבת בעיר הרינגטון, הממוקמת כ-125 מייל (כ-200 ק"מ) מערבית לעיר קנזס סיטי. מפקד המשטרה המקומית, בריאן הורנדיי, סיפר כי אחד משוטריו עצר בסניף מקדונלדס בעיר הסמוכה ג'נקשן סיטי כדי לקנות קפה לפני המשמרת שלו. בפוסט שהעלה לפייסבוק, הורנדיי צילם את כוס הקפה ועליה הכיתוב "פאקינג חזיר".

תחילה סברו כי מדובר בסיפור אמיתי, שכן ישנם לא מעט דיווחים על אירועים דומים: לפני כחודש, במהלך חג ההודיה, שוטר שנכנס לסניף סטארבקס באוקלהומה הסמוכה נדהם לגלות שהמילה "חזיר", כינוי גנאי לשוטרים, נכתבה על גבי הזמנתו.

 

 

אלא שלאחר חקירה ראשונית שהתנהלה, הורנדיי אמר כי השוטר - שזהותו לא פורסמה - הוא זה שעומד מאחורי הכתיבה: "הוא בדה את הסיפור וכבר לא שייך למשטרת הרינגטון", אמר אתמול מפקד המשטרה.

 

"אני מקווה שהוא מבין את גודל הכתם שהוא משאיר": בריאן הורנדיי, מפקד המשטרה (צילום: רויטרס)

 

עוד אמר מפקד המשטרה כי עובדי מקדונלדס לא היו מעורבים כלל באירוע, והם שיתפו פעולה באופן מלא עם החקירה. כאמור, במשטרה החליטו שלא לפרסם את שמו של השוטר, אך הורנדיי אמר כי מדובר בעובד יחסית חדש, שהועסק לפני חודשיים, וקודם לכן הוא שימש כשוטר במשטרה הצבאית.

כאשר חוקרי המשטרה שאלו את השוטר שמעורב בתקרית מדוע כתב את כינוי הגנאי, הוא השיב כי עשה זאת כבדיחה: "אני מקווה שהשוטר לשעבר מבין את גודל הכתם שהוא משאיר, לא רק על המשטרה בהרינגטון, אלא על כל גופי אכיפת החוק מחוף לחוף", אמר הורנדיי.

בסניף מקדונלדס שבו אירעה התקרית מיהרו להכחיש את המיוחס לעובדיהם כבר ביום ראשון, וטענו שלאחר בחינת צילומי האבטחה הם בטוחים שאיש לא מעורב בכתיבת כינוי הגנאי. דאנה קוק, בעלת הסניף הממוקם בסמוך לבסיס הצבאי פורט ריילי, אמרה בערב יום ראשון כי "לכל העובדים יש את מלוא הכבוד לאנשי אכיפת החוק והצבא, וההאשמה של השוטר מטרידה אותנו מאוד", כלשון ההודעה שפרסמה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE