הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחתו של הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה בניו יורק: "חוששים שהוא לעולם לא יחזור לעצמו"
קרובי המשפחה של יוסף נוימן סיפרו כי הפגיעה בראשו כה קשה שהוחלט לא לנתח את ידו על אף השבר שממנו סובל. "גם אם יחזור להכרה, הוא יהיה משותק באופן חלקי ויהיו לו בעיות בדיבור", כתבו במשפחה

משפחתו של יוסף נוימן בן ה-71, שנפגע באורח אנוש במהלך פיגוע הדקירה בביתו של רב במונסי שבניו יורק במהלך סוף השבוע האחרון, חוששת כי הוא לעולם לא יצליח להתאושש מהפגיעה הקשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נוימן בן ה-71 על רקע זירת פיגוע הדקירה בניו יורק (צילום: מש' נוימן / AP)

 

נוימן הוא אחד מחמשת הפצועים שהועברו לבית החולים בעקבות האירוע הקשה, ואתמול (שלישי) משפחתו מסרה הודעה לתקשורת באמצעות המועצה החרדית לענייני ציבור: "רופאיו של נוימן אינם אופטימים בנוגע לסיכויים שישוב להכרה מלאה".

עוד הוסבר בהודעה כי להב סכין המצ'טה חדר את הגולגולת של נוימן ופגע במוחו, וזאת מעבר לפגיעה נוספת בזרוע וביד: "מצבו של אבינו כה חמור שהרופאים החליטו להתרכז בפגיעה במוח, ועד כה הוא לא עבר ניתוח לאיחוי השברים ביד", מסרה משפחתו.

משפחתו של נוימן חוששת כי גם אם ישוב להכרה "הרופאים צופים כי הוא יסבול מנזק קבוע למוחו, דבר שיותיר אותו משותק באופן חלקי ועם בעיות ביכולת הדיבור לכל חייו".

 

הודעת המשפחה כפי שפורסמה אתמול (צילום: פייסבוק)

 

לנוימן שבעה ילדים, "נכדים רבים", נין אחד, כמו גם אחים ואחיות. בני המשפחה ביקשו מהקהילה היהודית כולה לגשת לרשתות החברתיות ולספר על החוויות האנטישמיות שעברו: "תייגו את החוויות שלכם עם ההאשטג MeJew#. לא נאפשר למתקפה הזו להישכח, ועלינו לעשות ככל שביכולתנו כדי לשים סוף לשנאה בכל צורותיה".

כזכור, ביום ראשון תתקיים צעדת הזדהות שתחל במנהטן ותעבור לברוקלין, שם תיערך עצרת של הקהילה היהודית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE