הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחפשים מכונית חדשה? כך תחסכו הרבה בזבוז זמן וכסף
צריך להיות אשף במשא ומתן על מנת להיכנס לדילרשיפ ולצאת משם בתחושה שיצאת עם "דיל" טוב או שאתם פשוט יכולים להיכנס לסוכנות Signature Auto ולתת להם לעשות עבורכם את העבודה כי הם אשפים אמיתיים במקצוע

בכל פעם שהיה מגיע הזמן עבורי לעשות ליסינג חדש למכונית, הייתי מתחילה לבקש מאחד מהגברים במשפחה להתלוות אתי לסוכנות הרכב ("הדילרשיפ") כי ידעתי איך זה עובד, רואים אישה והמחירים מסרבים לרדת או יורדים טיפין וה"דילר" מתעקש שזה הדיל הטוב ביותר שאשיג. אבל גם עם גבר לצידי, ההתרוצצות בין הסוכנויות השונות לא תמיד יצאתי בתחושה שהנה, קיבלתי דיל מהסרטים.

בנוסף, השעות הארוכות שביליתי בכל אחת מהסוכנויות היו מורטות עצבים ובאו על חשבון דברים אחרים שיכולתי לעשות. כך זה היה כל שלוש שנים כשהייתי צריכה להחליף מכונית למכונית חדשה עד ששמעתי על Signature Auto  מחברה שנשבעה לי שזו התחנה הראשונה והאחרונה שלי במירוץ המטורף אחר מכונית חדשה.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

משרד החברה המשמשת כמתווכת בין הלקוחות והדילרים השונים, שוכן על שדרות ואן נייס, בין  עשרות סוכנויות רכב כטויוטה, לקסוס, קרייסלר. אני פוגשת שם את סם איידג'יאן בעל המקום ואת שותפו, סרג' שהגיע למקום בכלל כלקוח שעשה ליסינג ללקסוס, יצר מערכת יחסים טובה עם סם והצטרף לחברה ב-2011.

"הרבה אנשים לא ממש יודעים מה אנו בדיוק עושים כאן ואנו צריכים להסביר להם שאנו חוסכים להם זמן וכסף" מסביר סם בראיון הנערך במשרדו "אנשים הולכים לדילר, מבזבזים שעות ובסוף רק רוצים ללכת הביתה כי הם פשוט מותשים מכל התהליך ומשלמים יותר ממה שאנו היינו יכולים להשיג להם".

למה דווקא אתם מצליחים להשיג דיל שלקוחות רגילים לא יכולים?

"אנו עושים את זה כל כך הרבה שנים שיש לנו קשרים עם אנשים בסוכנויות הרכב השונות. אנחנו עושים את המשא והמתן עבורם, אנו יודעים איזה "אינסנטיבס" (incentives) יש לדילרשיפ, אם יש "ריבייט" (Rebate), דברים שלפעמים הם מסתירים מהלקוח כי זה רווח נקי עבורם. בנוסף, אנו יוצרים קשר עם הסוכנויות השונות, מקבלים את ההצעות שלהם ועושים השוואת מחירים. אנו מצליחים להוריד את המחיר עבור הלקוח בהצלחה רבה יותר מאשר הם היו מצליחים לבד, במיוחד כשמדובר בנשים. כשאנשי מכירות רואים נשים נכנסות לבד, הם יודעים שיהיה להם קל יותר למכור להן במחיר גבוה יותר.

הרבה פעמים אנו שומעים מלקוחות שאומרים לנו, הבטיחו לנו דיל כזה או אחר בדילרשיפ, אבל כשאת שומעת הבטחות כאלו או פרסומת בטלוויזיה, הן לא כוללות מיסים ועלויות נוספות. בסופו של דבר כשאת מגיעה לדילרשיפ, את מגלה שהמחיר גבוה בהרבה ממה שהובטח לך. אצלנו את יודעת מראש מה המחיר לפני שאת חותמת וללא כל הבטחות שווא".

 

 

האם אתם עובדים עם לקוחות שעושים ליסינג וגם קונים מכוניות?

"גם וגם. אנו מורידים במחיר כמה שאפשר גם בקניה וגם בליסינג. סידור התשלומים מתבצע מול חברת המימון (Financing) של הדילרשיפ, בין אם זה טויוטה או מרצדס. גם כאן אנו מצליחים לסדר ריבית טובה יותר עבור הלקוח. היה לנו לקוח שהגיע אלינו לאחר שביקר ב"קיס מרצדס" ואושר לקניה על ידי הבנק, אבל לפני שהוא חתם אתם, הוא החליט לבקר אצלנו. אנו הצלחנו להשיג עבורו את אותה מכונית אבל עם תשלומים נמוכים ב-150 דולר לחודש ממה שנמסר לו.

הדילרשיפ מריץ את שלושת הקרדיטים שלך ובוחר את הנמוך ביותר להציג לבנק. אם הדירוג שלך נמוך יותר ממה שהבנק מבקש, אז תשלמי ריבית גבוהה יותר ומאליו תשלומים גבוהים יותר. אנו בודקים את הניקוד של הלקוח בשלושת חברות האשראי (Credit Bureaus) ואז מציגים בפני הבנק את זה הגבוה ביותר ומבקשים שיתייחסו לניקוד של ה-720 למשל ולא זה של ה-680 שאולי קיבלת עם אחת החברות ויעניקו לך ריבית נמוכה יותר. אותו לקוח ששכר את המכונית לשלוש שנים, חסך לעצמו 5,600 דולר בזכות כך".

איך לקוחות שומעים עליכם?

"אנו לא כל כך מאמינים בפרסומות כל כך אלא על שיטת לקוח מביא לקוח, פרסומת בשיטת מ"פה לאוזן". רוב הלקוחות שלנו מגיעים אלי בדיוק כך. אני עוזר ללקוח אחד והוא מביא לי עוד שלושה לקוחות. זה כמו עץ שגדל. תמיד השתדלנו מאוד עבור הלקוחות שלנו וזה עובד כי הם מעריכים את זה ומביאים לנו לקוחות חדשים".

האם אתם משמשים גם כיועצים, איזו מכונית כדאי לי לקנות או לעשות ליסינג?

"בוודאי. 80 אחוז מהלקוחות המגיעים אלינו, לא יודעים כלל איזו מכונית הם רוצים. הם יודעים פחות או יותר מה הם מחפשים: מכונית עם חמישה מושבים, אוטומטית או הילוכים, עם כיסאות מעור, קטנה או גדולה, אבל לא את המודל הספציפי ואז אנחנו מציעים להם מספר אופציות של מכוניות המציעות את ה"פיצ'רס" שהם מבקשים. כך אנו חוסכים להם זמן בנדודים בין כל הסוכנויות השונות והתהיות מה כדאי להם לקחת".

מה אם אני מוצאת את המכונית המבוקשת בדילרשיפ אבל אין להם למשל את המכונית בצבע שאני אוהבת?

"במקרים כאלו אנו מחפשים אונליין סוכנות רכב שיש לה את המכונית הספציפית שאת מחפשת ואז עושים "טריידינג" (החלפה) בין הדילרשיפס. זה קורה אגב לא אחת. לקוח מוצא את המכונית שהוא רוצה, מסכם על מחיר אבל לאותו דילר מקומי אין את הצבע שהוא אוהב. במקרים כאלו אנו פונים לסוכנויות אחרות, בצפון קליפורניה ולפעמים מחוץ למדינה.

יצא לנו לעשות טרייד עם דילרשיפ בניו מכסיקו ולואיזיאנה, הם עשו החלפה של מכוניות עם הסוכנות המקומית. בגלל שיש לנו קשרים עם סוכנויות רבות, אנו יכולים לעשות זאת וכך גם בונים יחסים עם סוכנויות רכב אחרות וכשהן ירצו להחליף בתורן מכונית עם אותה סוכנות, הן יוכלו לעשות זאת בקלות".

 

 

אני כל הזמן שומעת שהזמן הטוב ביותר לקנות או לעשות ליס זה בסוף כל שנה, זה נכון?

"זה נכון, מנובמבר ועד תחילת ינואר שזה ממש עכשיו, הוא הזמן הטוב ביותר וגם בסוף הקיץ, מיולי ועד תחילת ספטמבר".

מה קורה בסוף הליס? האם הלקוחות ממשיכים לעשות אתכם ליס נוסף?

"לשמחתי כן. רבים מהלקוחות שלנו קבועים, הם נוכחו לדעת שאנו מצליחים להשיג עבורם את הדיל הטוב ביותר ומשתמשים בשירותים שלנו גם עם המכונית הבאה שלהם".

מה הן המכוניות הכי פופולאריות שאנשים אוהבים להשכיר?

"טויוטה קמרי היתה פופולארית אבל עכשיו כשהכלכלה טובה יותר אז אנו רואים לקוחות רבים המבקשים להשכיר  מרצדס "אי קלאס", לקסוס וב.מ.וו".

רוב הלקוחות מעדיפים לעשות ליס או לקנות?

"רוב האנשים מעדיפים לעשות ליס כי כל שלוש שנים את יכולה להחזיר את המכונית ולקבל חדשה. ערך המכונית ברכישה, במיוחד כאן בקליפורניה, יורד לאחר הקניה, אז אם את לא מתכוונת להחזיק במכונית לאורך זמן רב, עדיף לעשות ליס ולהחליף למכונית חדשה כל שלוש שנים".

הצצה באתר יאלפ מגלה עשרות עדויות של לקוחות מרוצים, כל אחד מהם העניק ל- Signature Auto את הדירוג המקסימלי של חמישה כוכבים. לא עניין של מה בכך כשתמיד יש לקוח שמסיבה זו או אחרת אינו מרוצה. הלקוחות של החברה, ללא יוצא מן הכלל, מרוצים מהשירות וה"דיל" שהם זכו לו בזכות המקצועיות והקשרים הטובים של סוכני החברה.

לפני שאתם עושים ליס לרכב הבא שלכם או מבקשים לקנות רכב חדש, ממליצה לכם בחום להרים קודם כל טלפון ל- Signature Auto ולראות מה הם יכולים להשיג עבורכם.

 

לפרטים נוספים:

אתר החברה

 

Signature Auto
5630 Van Nuys Blvd.
Van Nuys, CA 91401

818.788.2877

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE