הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אב ובת 9 נהרגו במהלך טיול ציד
השניים היו בקבוצה של ארבעה ציידים כאשר במהלך נוהל שגרתי של הפרדת איילים מתוך להקה הם נורו למוות בטעות על ידי חבריהם שכנראה סברו כי מדובר בחיות הבר . "זה דבר שלא היה צריך לקרות", אמרה בכאב חברת משפחה

תושב דרום קרוליינה ובתו נהרגו השבוע לאחר שנורו למוות בשגגה על ידי ציידי איילים.

קים דראווי בן ה-30 ובתו לורן בת ה-9 היו במהלך ציד בסמוך לביתם שבוולטרבורו כאשר ציידים נוספים שהיו עימם באזור טעו בזיהוי השניים וסברו כי מדובר בחיית הבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לורן וקים דרוואי בצילום משפחתי

לפי נציגי שמורת הטבע במקום שני הקורבנות היו חלק מקבוצה של ארבעה ציידים אשר הייתה בקרבת להקת איילים במטרה להפרידם ולהזיזם כשלפתע נפתח לעברם ירי קטלני מצד חבריהם שהוביל לטרגדיה. לכוחות הצלה שהגיע לאזור המיוער לא נותר אלא לקבוע את מותם.

 

אילוסטרציה

לא ברור בשלב זה האם הקורבנות לבשו אפודים זוהרים במטרה למנוע מקרים שכאלו. האירוע התרחש בשטח פרטי ולכן אמצעי זהירות כמו אפודים הם בגדר המלצת בטיחות אך לא מהווים דרישת חובה.

 

לורן דראווי בתיעוד פייסבוק במהלך טיול ציד קודם שלה

במדינת דרום קרוליינה ישנן מספר עונות צייד איילים המחולקות לפי אזורים מסויימים. במקום בו התרחשה תאונת הצייד הקטלנית עונת הצייד הסתיימה יממה לאחר מכן. 

"אנחנו בהלם, פשוט לא מעכלים", אמרה חברת משפחה לכלי התקשורת, "זה דבר לא היה צריך לקרות. פשוט לא מבינה כיצד טיול ציד שגרתי הסתיים בטרגדיה שכזאת, בלתי נתפס".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE