הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצג שווא: תושבת לאס ווגאס ניהלה עסק מחתרתי ומפוקפק בספא שבו עבדה
משטרת לאס ווגאס: הקנס הגבוה ביותר שידע המחוז מימיו. הקנס, שמוערך בכ-1.6 מיליון דולרים, ינותב למסגרות טיפוליות ומשפטיות שתגנה על קורבנות התופעה העצובה

לפי הצהרה מפי תובע מדינת נבאדה, אהרון פורד, שיומי שן - תושבת לאס ווגאס בת 58 - הועמדה לדין על רקע תפקידה באופרצייה אסורה של בית בושת, עליו חיפה ספא קיקיוני ומשולל רישיון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיומי שן (Xiaomei Shen)

תחילה הוחלט כי דינה מאסר ממושך (12-32 חודשים), אך בנתיים גזר דינה של ה"מאדאם" הושהה והוחלה עליה תקופת מבחן.

זוהי לא התקלותה היחידה עם רשויות החוק -  שן, שהודתה והואשמה בעבר בגין הלבנת הון, אולצה אז לשלם קנס של כמיליון דולרים (יחד עם חילוט שני נכנסי נדל"ן שהיו בבעלותה). הקנס הינו הגבוה ביותר אי פעם, בו זכתה משטרת לאס ווגאס.

במשך חודש אוקטובר הועסקה שיומי בתור מנהלת הספא (Oasis Health Spa), ספא שכאמור שימש ככיסוי לפעילות האמיתית והעבריינית שהתרחשה בשטחו.

על פי מסמכי בית המשפט, הנאשמת, מרצונה החופשי, טיפלה בעסקאות של בית הבושת המחתרתי שפעל במקום.

 

הספא המהתל

לדברי התובע פורד, "התעללות או ניצול של פרטים לצורך רווח אישי היא פשע שיש לגנותו," הוא ממשיך, "אנו גאים להטיל את האחריות על כתפיה של הנאשמת בעקבות פעילותה העבריינית, וגאים אף יותר לשתף בקנס הכספי את ציבור קרבונותיו של הסחר האנושי, ממש כאן בנאבדה".

הקנס, שגובהו מוערך בכ-1.6 מיליון דולרים, יחולק בין מסגרות טיפוליות ומשפטיות שונות הנלחמות בסחר אנושי ופועלות לשיקום קורבנותיו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE