הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: חסר בית נעצר בחשד שדקר למוות סועד במסעדה בדאונטאון
בזכות מידע שהתקבל במוקד המשטרה, בלשי ה-LAPD הצליחו לעצור במהלך סוף השבוע את דווין למפקין בן ה-49 בחשד שדקר למוות את הומר גרסיה בן ה-56. במשטרה אמרו כי פרסום התיעוד סייע באיתורו

משטרת לוס אנג'לס עצרה ביום שישי האחרון גבר חסר בית החשוד כי דקר למוות סועד במסעדה במרכז העיר, כך פורסם במהלך סוף השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, דווין למפקין, מתעמת עם הקורבן רגע לפני שדקר אותו למוות (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

כזכור, ביום רביעי האחרון אירע הרצח לאחר שהקורבן והחשוד החלו להתווכח בתוך המסעדה. עדי ראייה סיפרו כי החשוד נמלט מהמקום ושהם סבורים כי מדובר בהומלס. בצהרי יום שישי התקבלה במשטרה שיחת טלפון לפיה הדוקר זוהה.

דווין למפקין בן ה-49 נעצר במקלט לחסרי בית שבו שוהה בשבועות האחרונים, והוא צפוי לדין בגין רצח, כך לפי הודעת משטרת לוס אנג'לס.

"אזרח שיישאר אנונימי שמע על הרצח באמצעות הפצת התיעוד ברשתות החברתיות ובאתרי החדשות, והבחין בחשוד בסמוך לספרייה המרכזית של לוס אנג'לס בדאונטאון", אמרו במשטרה.

האירוע הקטלני התרחש במסעדת Margarita’s Place, הממוקמת בשד' מיין פינת' רח' 7 באזור דאונטאון. בשבוע שעבר המשטרה פרסמה קטעי מתוך מצלמת האבטחה שתיעדה את הרצח המזעזע.

בסרטון ניתן לראות את החשוד יושב בדלפק המסעדה המקסיקנית כאשר הקורבן ניגש אליו. עוד ניתן לראות כיצד החשוד אוחז בסכין כאשר קם מהכיסא. לפי ברנרדו ורגרה, בעל המסעדה, השניים החלו להתווכח, אך הוא לא יודע על מה: "ניסיתי להפריד ביניהם, אבל הם לא היו מוכנים להקשיב להיגיון", הוא סיפר לרשת סי. בי. אס. המקומית.

הוויכוח נמשך דקות ארוכות, וטרם ידוע מה גרם לחשוד לדקור את הקורבן פעמים רבות. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. בהמשך הוא זוהה כהומר גרסיה, תושב האזור בן 56.

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE