הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היועץ לביטחון לאומי לשעבר ג'ון בולטון הסכים להעיד בהליך ההדחה כנגד הנשיא טראמפ
כחצי שנה לאחר שהועזב מהתפקיד היוקרתי בבית הלבן, ג'ון בולטון אישר כי יגיע לסנאט כדי למסור את עדותו אם יקבל זימון לעשות זאת. אם אכן יעשה זאת, הוא יהיה הראשון לספק עדות ממקור ראשון לפרשה אוקראינית

ג'ון בולטון, עד לא מזמן היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן, אמר מוקדם יותר היום (שני) כי הוא מוכן להעיד בסנאט כחלק מההליך ההדחה שנפתח נגד הנשיא טראמפ, אם יקבל זימון לכך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא טראמפ וג'ון בולטון, מי שהיה יועצו לביטחון לאומי עד ספטמבר האחרון (צילום: AP)

 

בהודעה שפרסם, בולטון הסביר כי הוא שקל את הסוגיה בכובד ראש וקבע כי הוא "ייענה לכל זימון שיקבל מהסנאט": "אהיה מוכן להגיע למסור עדות אם הסנאט יזמן אותי לעשות זאת", הוא אמר.

מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, מיץ' מק'קונל, אמר בשבועות האחרונים כי אין בכוונתו לזמן עדים חדשים למשפט בסנאט, אך דמוקרטים בשני בתי הקונגרס דורשים את זימונו של בולטון, שכזכור טען כי שיחותיו עם הנשיא מקבלות חסינות, ועל כן הוא אינו מחויב להעיד בבית הנבחרים.

בולטון היה אחד המקורבים הבולטים של הנשיא טראמפ עד שזה פיטר אותו בחודש ספטמבר האחרון. אם אכן ימסור את עדותו, היועץ לביטחון לאומי לשעבר יהיה הראשון לספק עדות ממקור ראשון בנוגע לנעשה בבית הלבן במהלך הפרשה שבגינה נפתחה הליך ההדחה - הדרישה של הנשיא טראמפ מנשיא אוקראינה לפתוח בחקירה נגד ג'ו ביידן, והאיום לעצור את העברת כספי הסיוע מארה"ב לאוקראינה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE