הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצמרר: ליידי גאגא חושפת פרטים מצמררים על עברה
הכוכבת בת ה-33 מספרת על הטראומה הגדולה בחייה, הפרסום וההשלכות הפיזיות והנפשיות הקשות שפקדו אותה במרוצת השנים; וגם, הזמרת מגיבה לשיתוף הפעולה המושמץ עם ר. קלי, המואשם כי התעלל מינית בקטינות

הזמרת בת ה-33 חושפת פרטים על הטראומה שעברה בצעירותה ועל בריאותה הנפשית: "נאנסתי מספר פעמים כשהייתי בת 19 ופיתחתי הפרעה פוסט טראומטית כתוצאה מכך, ומשום שלא התמודדתי עם הטראומה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליידי גאגא 

היא מספרת שנאנסה על ידי אדם שהכירה בילדותה.

כשהדמעות זולגות על לחייה, הכוכבת מסבירה "פתאום הפכתי לכוכבת, טיילתי בעולם, עברתי מחדר המלון ללימוזינה ומשם לבמה – לא באמת התמודדתי עם הטראומה ולפתע חשתי כאב חד בכל גופי"

גאגא מאמינה שחשוב ללמד את הדור הצעיר על בריאות הנפש במסגרת בית הספר. שנה שעברה, גאגא התנצלה על שיתוף הפעולה עם הזמר ר. קלי, לאחר שהואשם בהטרדה מינית של קטינות.

"אני מתנצלת על חוסר שיקול הדעת שלי כשהייתי צעירה ועל כך שלא דיברתי לפני כן. אני תומכת בנפגעותיו, מאמינה להן, יודעת שהן כואבות ומרגישה שהקול שלהן צריך להישמע ולהילקח ברצינות".

 

אופרה ווינפרי וליידי גאגא

גאגא מוסיפה "כקרבן לאונס, הקלטתי את השיר, והקליפ שהתלווה אליו, בתקופה מאוד אפלה בחיי; הכוונה שלי הייתה ליצור משהו מתריס ופרובקטיבי, זאת משום שכעסתי ומשום שעדיין לא התמודדתי עם הטראומה שהתרחשה בחיי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE