הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אושיית האינסטגרם מלוס אנג'לס למען אוסטרליה: תמורת 10 דולר תקבלו תמונת עירום אישית‎
הפילנטרופית הערומה: השריפות ביבשת הבוערת, שהחלו בשלהי נובמבר, עדיין בעיצומן והנזק לבעלי החיים, לצמחיה ולרכוש בלתי מדיד בשלב זה. ארגוני סיוע רבים זוכים לתמיכה מבורכת מתעשיה קצת מפוקפת

הדוגמנית שהפכה ויראלית השבוע בעקבות ציוץ מעורר(!) השראה, בו היא קוראת לאנשים לעזור ולתרום לרווחת נפגעי השריפות באוסטרליה בתמורה לתמונות עירום שלה, הצליחה לפי הערכות לגייס סכום של כמיליון דולרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קיילין ווארד - צילום מסך (אינסטגרם)

קיילין ווארד בת ה-20, תושבת לוס אנג'לס, הטריפה את הרשת ב-3 בינואר כשצייצה כאמור - תמונת עירום עבור מי שישלח הוכחה כי תרם ($10 לפחות) לאחד מאירגוני הצדקה הפועלים ביבשת.

קיילין מודה "אני המומה וכל כך שמחה".

קשה לכמת את מספר התרומות המיוחסות לאותו ציוץ של הדוגמנית. ההערכה מתבססת על מספר הקבלות המהימנות שנשלחו לחשבונה. ווארד מסבירה, לאחר סינון קבלות מזוייפות והודעות הדורשות לשלומה, 50% מהקבלות נמצאו מהימנות.

 

קיילין ווארד - צילום מסך (אינסטגרם)

"היו כמה אנשים שתרמו הרבה מאוד כסף," היא אומרת. "בן אדם אחד תרם $5,000 ולפחות עשרה אנשים תרמו סכום של $1,000. וידאנו את פרטיהם של אותם אנשים וביקשנו הוכחה נוספת לתרומה".

ווארד מעריכה שהיא וצוות מצומצם ששכרה שלחו בעת כתיבת שורות אלו למעלה מ-10,000 תמונות. הביקוש היה כל כך גבוה שנאלצנו לחדול.

100% מהתרומות הולכות לעמותות השונות וווארד מצידה אינה מקבלת אף נתח מן ההכנסות, אף על פי שמספר עוקביה ברשתות החברתית עלה לבלי הכר, מאז החל הקמפיין. עם זאת, חשבון האינסטגרם של הדוגמנית הנדבנית נחסם במהלך הקמפיין.

מפייסבוק (בעלת אינסטגרם) נמסר בתגובה - "החשבון נחסם משום שהפר את מדיניות החברה. שליחת תמונות עירום אינה מותרת על גבי פלטפורמת שיתוף התמונות המצליחה".

 

קיילין ווארד - צילום מסך

לאור ההצלחה, עובדים נוספים מתעשיית המין הצטרפו למאמצי הסיוע והציעו תמונות עירום בעבור התרומות המבורכות. אחת מהן היא שחקנית הפורנו ריילי ריד. דוגמניות נוספות שנעתרו למאמצי גיוס הכספים הן ג'נה לי ואמי אליוט.

ג'נה לי לפי הערכות גייסה באותו אופן סכום של למעלה מ-40,000 דולרים.

 

תגבורת: ג'נה לי - צילום מסך

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE