הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: אישה שברה מחשבים ובעטה בשוטרים בגלל תור ארוך במשרד הרישוי
כוחות רבים של המשטרה נאלצו להגיע למשרד הרישוי בצפון המדינה בעקבות התקיפה החריגה, במהלכה החשודה שברה את הציוד של העובדים ותקפה את מנהל הסניף. בחיפוש שנערך בבגדיה נמצאו גם סמים, והיא תועמד לדין על שלל העבירות שביצעה

תורים ארוכים במשרדי הרישוי ברחבי ארצות הברית אינם חדשים כלל, אך אתמול (שלישי) נרשם אירוע חריג בצפון ניו ג'רזי לאחר שאישה החלה להשתולל, להכות עובדים ואף לתקוף שוטרים שהוזעקו למקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף ה-MVC בבייאון (צילום: רויטרס)

 

שונה ג'וזף הגיעה לסניף ה-MVC בעיר בייאון (Bayonne) הסמוכה לנמה"ת ניוארק, והיא התבקשה לעזוב את המקום לאחר שהחלה לצרוח על העובדים. האישה, תושבת ג'רזי סיטי בת 28, החליטה לחזור למשרד הרישוי כעבור שעתיים וגרמה למהומה. היא שברה לפחות שני מחשבים בדלפקים של העובדים, וכאשר מנהל הסניף ניסה להתעמת איתה היא החלה לדחוף ולהכות אותו.

בזמן שמנהל הסניף ניסה להשתלט עליה ביחד עם מאבטח, הנוכחים במקום הזעיקו את המשטרה המקומית. אך האירוע לא הסתיים עם הגעתם, שכן ג'וזף החלה לבעוט ולהתנגד למעצר, דבר שהכריח את השוטרים להזעיק למקום ניידות נוספות.

בסופו של דבר היא נעצרה וצפויה לעמוד לדין בגין נזק לרכוש ממשלתי, תקיפה בנסיבות מחמירות והחזקם סמים. בנוגע לסעיף האחרון, במשטרה סירבו לפרט מלבד לומר כי החומר נמצא במהלך חיפוש שנערך עליה עם מעצרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE