הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואלי לוס אנג'לס: חנות כלבו נטושה תהפוך למרכז בילוי יוקרתי
מסעדות, ברים, אולם קולנוע, אזורים לכל המשפחה ואפילו באולינג יוקמו בבניין שבו היה סניף גדול של רשת סירס. מיקומו של מרכז הבילוי החדש יחבר בין מרכז הקניות הקיים לבין הווילג', ובהנהלת וסטפילד סבורים כי הדבר יגדיל את כמות המבלים

במסגרת החידוש שמתבצע באזור מרכז וורנר בשכונת וודלנד הילס, השטח העצום שבו שכנה בעבר סניף של רשת סירס יהפוך למרכז בילוי חדש שיכלול מסעדות ועוד. לפי חברת ווסטפילד המפעילה את מרכז הקניות, בשבועות הקרובים כבר יחלו עבודות הבנייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כך יראה המתחם החדש שיוקם בחלקו הדרומי של מרכז הקניות הפופולארי (צילום: וסטפילד)

 

רשת סירס סגרה את הסניף העצום, כ-160 אלף רגל רבוע (כ-15 אלף מ"ר), במרץ 2015. לפי התוכניות, אתר הבילוי החדש יתפרס על פני שלוש קומות ויכלול אולם קולנוע, באולינג וכמה מסעדות פופולאריות. מעבר לכך, מיקומה של החנות - בפינה הדרומית של מרכז הקניות - תוביל לכך שתוקם כניסה חדשה שתחבר בין מרכז הקניות הוותיק לבין הווילג', מבנה ובו חנויות ומסעדות נוספות, שנמצא מעבר לכביש.

מעבר למסעדות שיוקמו במקום, גם ברים ימלאו את החלל החדש. לפי ההערכות, הבנייה תימשך עד קיץ 2021 ותעלה 250 מיליון דולר, ובכוונת הנהלת ווסטפילד לפתוח את המתחם המחודש לקראת סוף השנה הבאה.

 

החנות נותרה ריקה מאז 2015, אז סירס עזבה את המתחם (צילום: גוגל מפות)

 

"הדבר שהכי חסר במרכז הקניות זה אזור גדול שמיועד למסעדות ואתרי בילוי נוספים, ואנחנו מקווים ליצור מעין רצף בין מרכז הקניות, מרכז הבידור החדש והווילג'", הסביר לארי גרין, סמנכ"ל ווסטפילד.

למעשה, הבניין נרכש ע"י וסטפילד כבר ב-2015 עם סגירתה של סירס, אך מאז הנהלת החברה לא הצליחה להחליט מה יעלה בגורלו של הנכס. כעת, הבניין יעבור שינוי משמעותי בדומה לכל האזור: בשנה האחרונה הסתיימו עבודות שיפוצים נרחבות במרכז הקניות עצמו, במסגרתן כל הריצוף הוחלף, והוקמו מתחמי ישיבה נוספים במטרה למשוך יותר משפחות.

במרכז הקניות ישנן מספר חנויות גדולות ומוכרות, לרבות נורדסטרום, מייסיס, טרגט, טסלה, אפל, מיקרוסופט, ג'וצי ולואי ויטון. סך הכל ישנן 350 חנויות ומסעדות במרכז הקניות ובווילג'.

 

מסעדות, ברים וחנויות יוקמו במרכז הבילוי החדש (צילום: וסטפילד)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE