הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חיפושים אחר גבר שיצא לנסיעת מבחן ולא חזר לסוכנות הרכב
המשטרה בצפון יוטה איתרה את מכונית הטויטה כעבור כיממה, אך עקבותיו של הנהג נעלמו. הוא השאיר את רישיון הנהיגה שלו בסוכנות הרכבים, אך עד כה לא צלחו המאמצים לאתרו

באחת הסצנות המפורסמות בסרט הקאלט הישראלי, "צ'רלי וחצי", מבקש הכוכב הראשי בגילומו של יהודה ברקן לקחת את אחת המכוניות לנסיעת מבחן כשלמעשה הוא נעלם עימה ליום של בילויים.

גרסה משודרגת ומציאותית לימים אלו התרחשה ביוטה כאשר רשויות החוק במדינה מחפשות גבר בן 40 שביקש לבצע נסיעת מבחן עם מכונית מסוג טויוטה, אך לא שב לסוכנות הרכב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד השאיר את רישיון הנהיגה שלו בסוכנות, ונטש את המכונית למחרת (צילום: משטרת וודס קרוס)

 

לפי הדיווח, מדובר בסוכנות הרכבים Frontline Auto Sales בעיר וודס קרוס שביוטה, פרבר צפוני של העיר סולט לייק סיטי. האיש הגיע למקום ביום שני האחרון וביקש לבצע את נסיעת המבחן בטויוטה קארולה משנת 2017, ואפילו השאיר את רישיון הנהיגה שלו במקום.

אמש הרכב אותר במרחק של מיילים ספורים מהדילרשיפ. המכונית הנטושה נמצאה ללא כל נזק, אך לא היה זכר לנהג. מפתחות הרכב, שאותם קיבל בתמורה לרישיונו, לא נמצאו, דבר שעלה לסוכנות הרכבים כ-200 דולר. בעל הסוכנות, גוסטבו ולדובינוס, סיפר לרשת אן. בי. סי. המקומית על תחושותיו: "מצד אחד, האיש הזה רימה אותנו. אך מצד שני, אנחנו לא נאלצים לספוג נזק של 13 אלף דולר", הוא אמר והוסיף כי עברו שעתיים וחצי מהרגע שבו הנהג יצא ל"נסיעת המבחן" עד שמי מהעובדים החל לחשוד.

כאמור, במשטרה המקומית עדיין מחפשים אחר החשוד, אך בשלב זה הוחלט שלא לפרסם את שמו. בסוכנות הרכבים הוחלט לשנות את מדיניות נסיעות המבחן, ומעתה אחד העובדים יצטרף לכל נסיעה שתתבצע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE