הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחשש לאירוע ירי: תוגברה האבטחה סביב תיכון קלבסס
אמש החלו להופיע ברשתות החברתיות איומים לבצע אירוע ירי המוני בביה"ס היוקרתי במערב הוואלי, ולפני זמן קצר המשטרה בטנסי עצרה נער בן 17 בחשד שהוא עומד מאחורי המעשה. כוחות המשטרה ימשיכו לתגבר את האבטחה במקום לאורך כל היום

שוטרי משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס פתחו בחקירה לאחר שביממה האחרונה נמצאו ברשתות החברתיות איום לבצע אירוע ירי המוני בתיכון בקלבסס שבמערב הוואלי. במקביל לחקירה, מספר ניידות נשלחו משעות הבוקר המוקדמות לבית הספר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיכון קלבסס שנגדו נכתבו האיומים (צילום: טוויטר)

 

"החקירה נמצאת בשלב מאוד מתקדם, ועד כה לא נמצאו ראיות שמצביעות על כך שמדובר באיום ממשי", נמסר הבוקר ממשרד השריף, "עם זאת, אנו מתייחסים לאירוע בצורה רצינית. מעבר להמשך העבודה באינטרנט, ובייחוד ברשתות החברתיות, אנשי משרד השריף גם יחפשו במספר מקומות הקשורים למי שהשאיר את האיום. הודעה נמסרה לראשי בית הספר, והחקירה נמשכת".

תיכון קלבסס הוא אחד משלושה תיכונים במחוז החינוך לאס וירג'נס, ולומדים בו קרוב לאלפיים תלמידים. בשל העובדה שמדובר בעיר יוקרתית, גם ילדיהם של לא מעט מפורסמים לומדים במקום.

במשרד השריף הוסיפו והסבירו כי הדיווחים הראשונים על האיום התקבלו כבר אמש: "שוטרי משרד השריף בתחנת מאליבו/לוסט הילס אחראים על החקירה, שתתבצע באופן יסודי. יש לנו את הכלים הנדרשים כדי למצוא את מקור הפוסטים המקוונים".

בסביבות השעה 10:00 בבוקר (שעון מקומי) פרסם משרד השריף כי נער בן 17 מהעיר ג'קסון שבטנסי נעצר בחשד שהוא עומד מאחורי האיומים. על אף המעצר, תגבור האבטחה סביב המוסד הלימודי יימשך לאורך כל היום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE