הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתגובה לתקיפות האנטישמיות: 100 מצלמות אבטחה חדשות יוצבו ברחבי ברוקלין
ראש העיר דה-בלאסיו אמר ש-30 מצלמות יותקנו בתוך כחודשיים בוויליאמסבורג, קראון הייטס ובורו פארק - שלושה אזורים עם אוכלוסיה חרדית גדולה. "פגיעה בקהילה היהודית היא פגיעה בכל התושבים", אמר ראש העיר; עוד קודם לכן התגלו כתובות נאצה בתיכון ברובע

עיריית ניו יורק תתקין 100 מצלמות אבטחה חדשות ברחבי רובע ברוקלין, בייחוד בשכונות בעלות אוכלוסיה חרדית גדולה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


100 מצלמות אבטחה יוצבו בשכונות החרדיות בברוקלין בחודשים הקרובים (צילום: ויקיקומונס)

 

ראש העיר ביל דה-בלאסיו הודיע על המהלך ביום שישי האחרון: "תקיפה כנגד הקהילה היהודית היא תקיפה כנגד כל תושבי העיר", הוא אמר, "המצלמות החדשות יאפשרו להגביר את הנוכחות של המשטרה בשכונות האלה, דבר שיסייע לנו לשמור על התושבים".

לפי הדיווחים, כבר במהלך החודשיים הקרובים יותקנו כ-30 מצלמות בשלוש שכונות מרכזיות: וויליאמסבורג, קראון הייטס ובורו פארק. מדובר בשלוש שכונות שבהן התרחשו בחודשים האחרונים עשרות תקיפות על רקע אנטישמי, החל מקללות וכלה בתקיפות פיזיות. 70 המצלמות הנוספות יוצבו בהמשך השנה לאחר שיתקיימו דיונים ברובע בנוגע למקום שבו הכי כדאי להתקין אותן.

בתוך כך, לקראת סוף השבוע האחרון אותרו כתובות נאצה אנטישמיות בתיכון בברוקלין. לפי הדיווחים ב"ניו יורק דיילי ניוז", אחד מעובדי בית הספר Brooklyn Technical גילה כי המילים "Kill All Jews" וצלב קרס רוססו בתוך המבנה. המחלקת לחקירת פשעי שנאה במשטרת ניו יורק פתחה בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים.

 

בית הספר בברוקלין בו נמצאו כתובות הנאצה (צילום: ויקיקומונס)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE