הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוסע השתולל בטיסה לניוארק, 6 שוטרים ודיילת נפצעו
לפי הדיווחים, זמן קצר לפני הנחיתה בניו ג'רזי ניסה מתיו דינגלי לפרוץ לתא הטייס. כאשר הדיילת ניסתה לבלום אותו, הוא החל לתקוף אותה. גל האלימות שלו נמשך גם עם הנחיתה, והוא דחף את השוטרים שניסו לעלות על המטוס בעזרת מדרגות. אחד מהם שבר 4 צלעות

נוסע בטיסת יונייטד אקספרס מוושינגטון די. סי. לניוארק (ניו ג'רזי) נעצר בשבוע שעבר לאחר שניסה להיכנס בכוח לתא הטייס, תקף דיילת ולאחר מכן תקף את השוטרים שהוזעקו למטוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתיו דינגלי לאחר מעצרו (צילום: PANYNJ / Shutterstock)

 

הטיסה, שהופעלה ע"י חברת בת בשם CommutAir, המריאה מנמה"ת וושינגטון דאלס ועמדה לנחות בבסיסה של יונייטד בצפון ניו ג'רזי כאשר לפתע קם הנוסע, מתיו דינגלי בן ה-28, ממושבו. נוסע נוסף, מייק אגברט, סיפר לרשת אן. בי. סי. המקומית שדינגלי רץ לעבר תא הטייס והחל לדפוק על הדלת בעוצמה.

כאשר הדיילת ניסתה להתערב, החשוד החל לתקוף אותה: "הדיילת היא אישה קטנה והבחור הזה פשוט היכה אותה", שיחזר אגברט. בשלב זה, נוסעים אחרים התערבו והורידו את דינגלי מהדיילת, אך האירוע לא הסתיים. עם נחיתת המטוס, המשטרה הוזעקו כדי לעצור את החשוד, אך הוא הדף את השוטרים וכמה מהם נפגעו כאשר נפלו ממדרגות המטוס.

סקוט לאד, דובר רשות הנמלים בניו יורק וניו ג'רזי (PANYNJ) שאחראית על נמה"ת ניוארק, הוסיף כי אחד השוטרים שבר ארבע צלעות במהלך הנפילה: "שישה שוטרים והדיילת פונו לבית החולים ושחררו בהמשך הלילה", הוא אמר.

 

6 שוטרים נפגעו לאחר שהנוסע הדף אותם והם נפלו במדרגות המטוס (צילום: Shutterstock)

 

דינגלי נותר במהלך סוף השבוע בבית המעצר של מחוז אסקס, שם יועמד לדין באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות, הסגת גבול והתנגדות למעצר. בהמשך התברר כי לחשוד עבר פלילי עשיר שכולל מעצר בצפון קרוליינה לאחר שהוביל את המשטרה לרדוף אחר מכוניתו. בנוסף, לפני שלוש שנים הוא נעצר בגין נהיגה בשכרות בצפון מדינת ניו יורק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE