הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלומה בדרום קליפורניה: מי מדביק תערים מתחת לידיות של רכבים?
החוקרים סבורים כי מדובר בגל פשיעה אקראי, ולפי ההערכה ישנן מכוניות נוספות שבהן הודבקו החפצים החדים. במשרד השריף בריברסייד הפצירו בתשובים לבדוק היטב את הידיות של הרכבים ולדווח באופן מיידי אם ימצאו בהם תער או חפץ דומה

משרד השריף במחוז סן ברנרדינו פתח בחקירה לאחר שמוקדם יותר היום (שני) התקבלו שתי תלונות נפרדות מתושבי העיר טמקיולה (הנמצאת כ-75 מייל, או 120 ק"מ, דרום מזרחית ללוס אנג'לס) על תערי גילוח שנמצאו מתחת לידיות של מכוניות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"התערים הודבקו באופן שבו הם יכולים לגרום הכי הרבה נזק" (צילום: משרד השריף של מחוז ריברסייד)

 

לפי ההודעה של משרד השריף, תושב העיר שגר ברח' קרלטון מצא ביום חמישי האחרון כמה תערים שהודבקו במכוון מתחת לידיות הרכב. למחרת, תושב נוסף הגר ברח' דניאל דיווח על מקרה דומה. בשני המקרים התערים "הודבקו באופן שבו הם יכולים לגרום הכי הרבה נזק", אמרו החוקרים.

למרבה המזל, שני בעלי המכוניות הבחינו בחפצים החדים לפני ששלחו את ידיהם לעבר הידיות, ואיש לא נפגע. משרד השריף מסרב למסור פרטים רבים, אולם לא נראה שיש קשר בין שני הקורבנות, דבר שגורם לחוקרים להאמין שמדובר בגל פשיעה אקראי.

בעקבות המקרים, במשטרה מבקשים מהתושבים באזור לבדוק היטב את ידית הרכב לפני שהם נכנסים למכונית. כמו כן, החוקרים מבקשים מהציבור הרחב לפנות אליהם אם הם חוו אירוע מסוג זה בשבועות האחרונים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE