הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחוז לוס אנג'לס: טייס מטוס קל נפצע במהלך התרסקות
הטייס קיבל טיפול בזירת ההתרסקות אך לא נזקק לפינוי. מחקירה ראשונית עולה כי הוא איבד את השליטה על כלי הטיס שבנה בעצמו, רגע לפני שהתרסק בשדה התעופה האזרחי הקטן בהות'רן

אווירון זעיר משקל (אז"מ) התרסק בשעות הצהריים המוקדמות של יום שני בשדה התעופה האזרחי בעיר הות'רן הסמוכה לנמל התעופה הבינלאומי LAX, כך על פי רשויות המחוז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האז"מ כפי שתועד לאחר התקרית (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

לפי מכבי האש, הדיווח הראשוני על ההתרסקות התקבל בסמוך לשעה 1:00 בצהריים. הטייס קיבל טיפול רפואי ראשוני בזירה, ולא נזקק לפינוי לבית החולים. האז"מ הוא כלי הטיס היחיד שהיה מעורב בתקרית.

איאן גרגור, דובר רשות התעופה הפדרלית (FAA), מסר כי הטייס ככל הנראה איבד את השליטה על כלי הטיס, שנבנה ע"י הטייס עצמו, בזמן שהתכונן לנחות במקום. עם זאת, חקירה נפתחה כדי לקבוע את סיבת התאונה הרשמית. שיבושים קלים נרשמו בנמה"ת LAX בשל התקרית, וזאת בשל הצורך בסגירת המרחב האווירי כדי לאפשר למסוקי ההצלה להגיע למקום. כאמור, לבסוף לא היה צורך בפינוי של הטייס.

מדובר בשדה תעופה קטן מאוד, המשמש כיום לתעופה כללית וכמטה של חברת SpaceX של אילון מאסק. בעבר השדה היה קרוי "שדה נורת'רופ" על שמו של ג'ק נורת'רופ, מייסד חברת המטוסים הוותיקה שהתאחד עם גראמן בשנת 1994 ושינתה את שמה לנורת'רופ גראמן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE