הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: בעל דירה מת לאחר שנדחף לרחוב ע"י הדייר
צעיר מקווינס שנכנס לדירה לפני כחודש הגיב באלימות כאשר בעל הבית ניסה לגבות ממנו את שכר הדירה. לטענת נכדו של בעל הבית בן ה-71, הוא הסכים לקצץ לו את שכר הדירה על החדר בחצי ודרש לקבל רק 200 דולר: "סבא שלי רק רצה את הכסף שחייבים לו. אי אפשר לבקש מחבר להלוות לך את הסכום?"

בעל דירה מקווינס נהרג אתמול (שני) לאחר שנדחף אחורה על מדרגות הבית בתום ויכוח עם השוכר, כך על פי רשויות החוק בניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרגעים בהם בעל הבית בן ה-71 הושלך אל הקרקע (צילום: משטרת ניו יורק)

 

האירוע, שהתרחש בצהרי יום ראשון, תועד במצלמות אבטחה ביתיות שהוצבו במקום. בתיעוד ניתן לראות את בעל הבית - אדגר מונקאיו בן ה-71 - כשהוא מתקרב לבית בשכונת נורת' קורונה ברובע. ככל הנראה, מונקאיו ניסה לגבות את שכר הדירה מהדייר, שסירב לשלם. כאשר הוא ניסה להיכנס לבית, השוכר דחף אותו אחורה לעבר המדרגות.

אדוארדו רמירז, סוכן נדל"ן שבאותה שעה נפגש עם אשתו של בעל הבית, סיפר כי מונקאיו ואשתו שוחחו בטלפון במהלך הקטטה האלימה: "הדבר האחרון שהיא שמעה ממנו זה, 'תתקשרי למשטרה'", הוא סיפר לרשת אן. בי. סי. המקומית, "אחרי שהיא לא שמעה ממנו כלום, היא התחילה לדאוג וניסתה להתקשר אליו שוב ושוב. עד שאחד השכנים התקשר ואמר לה, 'בעלך על הקרקע, הוא לא במצב טוב'".

 

 

התיעוד מסתיים רגע לאחר דחיפתו של מונקאיו ע"י הדייר, אלכסס גרסס, אולם לפי המשטרה הוא צולם גם לאחר מכן כשיצא החוצה ועבר ליד בעל הבית הפצוע. מונקאיו, אב לשלוש בנות וסבא לשבעה נכדים, פונה לבית החולים במצב אנוש, ובמהלך הלילה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

גרסס בן ה-22 נעצר וצפוי לעמוד לדין בגין הריגה. ב"ניו יורק דיילי ניוז" פורסם כי גרסס עבר להתגורר באחד החדרים בדירה לפני כחודש והסכים לשלם 400 דולר כשכר דירה. אנדי, נכדו של בעל הבית שנהרג, הסביר כי "הדייר שילם את החודש הראשון, אבל מאז לא ענה לשיחות של סבא שלי. הוא הסכים להוריד לו את המחיר ל-200 דולר ואמר לו, 'אני אבוא לקראתך, אני לא בן אדם רע'. סבא שלי רק רצה את הכסף שחייבים לו, לא מעבר לזה. מה זה 200 דולר? אי אפשר לבקש מחבר להלוות לך את הסכום?"

 

אדגר מונקאיו ואשתו סוניה (צילום: מש' מונקאיו)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE