הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: סוכלה הברחת מת' שהוחבא במיכל הדלק של רכב
כלב גישוש התריע על הימצאות הסם, אך חיפוש ראשוני הסתיים ללא תוצאות. רק בדיקה יסודית חשפה כי סמים בשווי 190 אלף דלר הוחבאו בגלגל הרזרבי, במיכל הדלק ובפאנלים חיצוניים של המכונית. הנהג, אמריקאי בן 34, נעצר

שוטרי סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (CBP) בדרום קליפורניה סיכלו ניסיון להבריח סמים מסוג מתאמפטמין בשווי 190 אלף דולר, כך פורסם הבוקר (שלישי) ע"י סוכנות אכיפת החוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חיפוש ראשוני הסתיים ללא תוצאות, אך הסמים אותרו במהלך בדיקה יסודית (צילום: CBP)

 

תחילת האירוע ביום שישי האחרון, אז השוטרים עקבו בניידת סמויה אחר רכב פורד אקספלורר חשוד שנסע לכיוון צפון בכביש מהיר מס' 15 באזור העיירה ריינבו, כ-50 מייל (כ-80 ק"מ) צפונית לסן דייגו. לא ברור מה העלה את חשדם של השוטרים, אולם הניידת עקבה אחר המכונית מאזור הגבול עם מקסיקו.

 

הסמים הוחבאו, בין היתר, בגלגל הרזרבי (צילום: CBP)

 

בשלב מסוים, הרכב ירד מהכביש ועצר בתחנת דלק, שם החליטו השוטרים לערוך חיפוש. כלב גישוש התריע על הימצאות של סמים, אך לא נמצא דבר במהלך חיפוש שנערך ברכב. בשלב זה הוחלט לבצע בדיקה יסודית יותר במהלכה אותרו יותר ממאה פאונד (כ-45 ק"ג) של מת' ב-96 חבילות נפרדות שהוחבאו בתוך מיכל הדלק, הגלגל הרזרבי ומתחת לפאנל חיצוני של הרכב.

 

סה"כ אותרו 96 חבילות המלאות בסם (צילום: CBP)

 

פרטים רבים על הנהג לא נמסרו, מלבד שמדובר באזרח אמריקאי בן 34. לפי הודעת משמר הגבול, בשלושה וחצי החודשים האחרונים אנשיו החרימו 1,044 פאונד (כ-475 ק"ג) של מתאמפטמין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE