הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עסקת ענק בווגאס: שני מלונות נמכרו ב-4.6 מיליארד דולר
שני בתי המלון, המנדליי ביי ו-MGM Grand, יועברו לבעלותה של חברת בלאקסטון שרכשה בשנה שעברה את הבלאג'יו. לפי הדיווחים, תיתכן עסקה נוספת בה מרכז הבילוי CityCenter ימכר

כחודשיים לאחר שרכשה את הבלאג'יו עבור 4.25 מיליארד דולר, מוקדם יותר היום (שלישי) הודיעה קבוצת בלאקסטון כי סיכמה על רכישת שני מלונות נוספים ב"סטריפ" בעסקה ששוויה כ-4.6 מיליארד דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ה-MGM Grand ומנדליי ביי בלאס וגאס (צילום: Shutterstock)

 

בהתאם להסכם, הבעלות של ה-MGM Grand ומנדליי ביי תועבר לבלאקסטון, אך MGM Resorts תמשיך להפעיל את המלונות במסגרת חוזה חכירה. לפי הדיווחים, MGM תשלם כ-290 מיליון דולר עבור הפעלת בתי המלון הפופולארים. המכירה הסופית צפויה להתבצע בחודש מרץ הקרוב.

כאמור, בלאקסטון רכשה את הבלאג'יו מוקדם יותר השנה, מלון שגם הוא היה בבעלותה של MGM Resorts. ביחד עם עסקת המכירה של מלון Circus Circus לאיש העסקים פיל רופין, MGM שלשלה לקופתה יותר משמונה מיליארד דולר מארבע העסקאות.

ג'יימס מורן, מנכ"ל MGM Resorts, התייחס למכירה: "העסקה מאפשרת לנו לשמור על רווחיות תוך כדי גמישות מירבית עבור המשקיעים", הוא אמר. בתקשורת המקומית בעיר דווח כי נכס נוסף שנמצא בבעלותה של MGM, אזור הבילוי והבידור CityCenter, עשוי להימכר גם הוא לבלאקסטון במהלך החודשים הקרובים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE